Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Consumer Insight Manager
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
30/11/2024
Hạn nộp hồ sơ:
30/12/2024
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
3 - 4 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Who we are
Suntory is a global leader in consumer-packaged goods, renowned for producing and distributing a uniquely diverse portfolio of beverages, premium spirits, beer, wine, and wellness products throughout the world. With a history dating back to 1899, we are driven by a profound purpose: to inspire the brilliance of life, by creating rich experiences for people, in harmony with nature.
Suntory PepsiCo Vietnam Beverage (SPVB) is a strategic alliance between PepsiCo Inc. and Suntory Holdings Ltd. since 2013.
At Suntory PepsiCo, we are committed to creating a diverse, equitable, and inclusive workplace for all employees. We strive to provide equal opportunities for employment, development, and advancement regardless of race, color, religion, gender, gender identity or expression, sexual orientation and age. We are continuously working to cultivate an environment that is free from discrimination, harassment, and bias, and we welcome all individuals to apply for roles at Suntory PepsiCo.
Job Summary
Job Responsibilities
actions. Leverage all data sources including Nielsen Retail Audit, Internal data, Brand health tracking (if
relevant), integrating with market visit or observation or interation with relevant functions - trade, planing,
RGM,...
Skills And Experience
Suntory is a global leader in consumer-packaged goods, renowned for producing and distributing a uniquely diverse portfolio of beverages, premium spirits, beer, wine, and wellness products throughout the world. With a history dating back to 1899, we are driven by a profound purpose: to inspire the brilliance of life, by creating rich experiences for people, in harmony with nature.
Suntory PepsiCo Vietnam Beverage (SPVB) is a strategic alliance between PepsiCo Inc. and Suntory Holdings Ltd. since 2013.
At Suntory PepsiCo, we are committed to creating a diverse, equitable, and inclusive workplace for all employees. We strive to provide equal opportunities for employment, development, and advancement regardless of race, color, religion, gender, gender identity or expression, sexual orientation and age. We are continuously working to cultivate an environment that is free from discrimination, harassment, and bias, and we welcome all individuals to apply for roles at Suntory PepsiCo.
Job Summary
Job Responsibilities
- Manage monthly business performance monitoring and diagnosis for in-charge categories: provide
actions. Leverage all data sources including Nielsen Retail Audit, Internal data, Brand health tracking (if
relevant), integrating with market visit or observation or interation with relevant functions - trade, planing,
RGM,...
- Lead brand research agenda:
- Manage all research projects of in-charge categories (Brand health tracking, product/concept/communication test, segmentation, U&A, price study, volume forecasting, consumerportrait,...) across research methodologies.
- Drive the effectiveness of research projects via working with agencies to have cost effective research approaches, maximizing the application of research findings into business actions and leveraging the expertise/qualified resources of agencies.
- Build research plan based on AOP and discussion with business team
- Manage key strategic reports to facilitate the Tet/JBP/AOP (as key strategic business plan)
- Clarify business questions to ensure provide clear brief to research agencies
- Manage the work of respective agencies and do the integration to address defined business questions
- Provide clear I&O which imply actions forward
- Be in-charge of ad-hoc requests, analysis preparation for BOD/visitor visit where relevant to in-charge
- Join to drive CI innitiatives (CI fundamental training, data automation, consumer immersion, new
Skills And Experience
- Bachelor/ Master Degree
- From 3 Years experience in Consumer Insight.
- Research expertise, strategic thoughts, project management & leadership skills
- Good analytical skills
- Passion for consumer, customer and brands
- Insight, curious & creative
Khu vực
COLLIERS VIỆT NAM
Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, tòa nhà Tài Tâm, số 39A Ngô Quyền, Phường Hàng Bài, Quận Hoàn Kiếm, Thành phố Hà Nội, Việt Nam
Colliers là công ty quản lý đầu tư và dịch vụ bất động sản chuyên nghiệp hàng đầu. Trong hơn 28 năm, đội ngũ lãnh đạo giàu kinh nghiệm của chúng tôi nắm lượng sở hữu nội bộ lớn đã mang lại lợi nhuận đầu tư kép hàng năm xấp xỉ 20% cho các cổ đông. Colliers cung cấp tất cả dịch vụ về bất động sản cho khách hàng và chủ đầu tư như: môi giới và cho thuê, quản lý bất động sản, quản lý dự án, thẩm định và tư vấn, nghiên cứu thị trường, các dịch vụ liên kết doanh nghiệp.
Review COLLIERS VIỆT NAM
3.9
8 review
14/12/2024
★
★
★
★
★
Intern PHP Developer
tại Hồ Chí Minh
Lịch trình linh hoạt, nhiều PTO, Nhóm tôi làm việc cùng rất tuyệt. (GL)
13/12/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên phân tích tài chính
tại Hồ Chí Minh
Công ty đã đi xuống. Họ chỉ quan tâm đến tiền, không quan tâm đến con người. (GL)
03/11/2023
★
★
★
★
★
Giám đốc kinh doanh
tại Hồ Chí Minh
Công ty tốt để phát triển sự nghiệp của bạn
Bạn làm việc tại COLLIERS VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
COLLIERS VIỆT NAM
Click để đánh giá