Mô tả công việc
S:
- The job responsibility requires the candidate to work closely with the BAAS Sales teams and take ownership to create strategy and direction for brand proposals and win those opportunities to drive revenue growth and, if needed, support campaign execution.
- Excellent written, spoken, and presentation communication skills
- The candidate is also required to work closely with internal teams like the content team, artist & talent team, and marketing team to ensure complete alignment and commitment
- Tracking and calculating proposal ROI to ensure we make it profitable
- Understand the industry landscape and keep up with industry updates and insights that are important to POPS' business and its growth
- POPS is an evolving organization; hence the candidate should be ready to adapt to the new needs and goals of the organization
- Report to and work closely with the BAAS VP to achieve revenue goals.
Yêu cầu công việc
:
- Minimum 4-6 years experience in the digital media, advertising, content, or/ and brand space
- Ability to think strategically and identify and resolve brand problems in digital branded content and digital media space
- Ability to understand and appreciate the value of branded content vis-a-vis brand advertising
- Strong presentation skills, including advanced PowerPoint skills to make presentations both internally and to clients
- Outstanding communication skills in working with both internal and external parties
- Good interpersonal skills to be able to work with multiple teams and stakeholders in a productive and constructive manner
- Existing networks with brands are a plus. Speaks and writes both Vietnamese and English.
Quyền lợi được hưởng
- Môi trường làm việc dân chủ, hiện đại, chuyên nghiệp, có cơ hội thăng tiến và ổn định lâu dài.
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của nhà nước.
- Được hưởng chế độ chăm sóc sức khỏe toàn diện.
- Được hưởng các quyền lợi khác theo chính sách của công ty
Thành công không phụ thuộc vào việc bắt đầu từ đâu, mà là mục tiêu cao xa như thế nào”. Tầm nhìn vượt qua mọi giới hạn của một doanh nghiệp chân chính cùng khát vọng cháy bỏng đã đưa Gama Việt Nam từ năm 2007 khởi nghiệp trong căn phòng vỏn vẹn 8 mét vuông trở thành một công ty thang máy hàng đầu; với sản phẩm và dịch vụ chạm đến trái tim người tiêu dùng, ghi dấu trong tất cả lĩnh vực mà Gama Việt Nam có mặt. Nhưng Gama Việt Nam không dừng lại ở một công ty tốt hay thành công. Chúng tôi luôn hướng đến sự vĩ đại. Không phải vấn đề về tham vọng, đơn giản là, tương lai về một cuộc sống ở đẳng cấp cao hơn, những điều phi thường vẫn đang chờ đón; những điều có thể đưa con thuyền Gama Việt Nam vươn tầm thế giới. Đó sẽ là một hành trình đầy thử thách. Nhưng với sự chính trực, năng động, khát vọng, sáng tạo và có ích cho xã hội, Gama Việt Nam nhận ra được rằng mọi nỗ lực rồi sẽ được đền đáp xứng đáng. Hãy cứ tận tụy cho đi những giá trị tốt đẹp. Và nếu bạn cùng chung niềm tin đó, nhưng không muốn dừng lại ở chữ tốt, hãy cùng Gama Việt Nam làm nên những điều vĩ đại.a