A. POSITION SUMMARY
Support and advise P&CI Leader, Head of P&CI, Local Management and Functions in control monitoring and process improvement, in which supporting process owners to design, implement and monitor their processes and controls as well as managing Fraud and Risk to ensure efficiency of internal control environment.
B. MAIN RESPONSIBILITES
1. Internal Audit & Control Monitoring
- Skilled in leading strategies to monitor KPIs and performance metrics, particularly in compliance and control monitoring within data and business processes.
- Proficient in audit assignments and risk assessments, with experience from KPMG and other analytical roles.
- Experienced in regulatory compliance and internal controls within financial reporting environments.
2. Process & Control Management and Compliance
- Strong expertise in designing and documenting business processes, aligned with global frameworks and standards (e.g., SAP, Tableau, Power BI).
- Developed robust ETL processes, enabling consistent data quality and compliance.
3. Continuous Process Improvement
- Proven record of implementing Lean/Six Sigma methodologies.
- Delivered CPI projects for operational efficiency, such as optimizing data pipelines and fostering a data-driven culture.
4. Fraud Management
- Experience in projects requiring stringent compliance and preventive actions.
- Familiar with handling sensitive issues, such as monitoring and managing real-time data for brand safety.
5. Other Support
- Actively collaborated with internal and external auditors to ensure regulatory compliance and closure of findings.
- Played a consulting role in advising on operational concerns and aligning with strategic goals.
C. JOB REQUIREMENT:
• University graduating in Auditing and Accounting.
• Auditor's Certificate (CPA) - Ministry of Finance (Certificated Public Accountant), or CIA
• At least 5 year experiences in external and internal auditing & accounting.
• Understanding Business Operation and Risk Based Assessment.
• Have experiences on project of continuous process improvement
• Honest, careful, independent, objective
• Sharply to detect audit finding
• Conversant with spoken and written English.
• Good interpersonal, communication and presentation skills.
• Fluent in using PC software: MS office
Công Ty CP Công Nghệ Kỹ Thuật Và Thiết Bị Y Tế Hải Âu là đại diện phân phối tại Việt Nam của các hãng sản xuất thiết bị và vật tư y tế trên thế giới, được thành lập vào ngày 28 tháng 05 năm 2014. Kể từ khi đi vào hoạt động cho đến nay, Công ty đã có những bước phát triển vô cùng nhanh chóng và vững vàng.
LĨNH VỰC KINH DOANH
- Công ty là đại diện độc quyền của nhiều hãng sản xuất tại Việt Nam.
- Cung cấp vật tư dùng trong phẫu thuật cột sống, chấn thương chỉnh hình và chăm sóc vết thương.
- Cung cấp vật tư dùng trong phẫu thuật cột sống, chấn thương chỉnh hình và chăm sóc vết thương.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2014
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,