- Act as the lead point of contact for any matter related to SPX Express.
- Improve overall Seller Support and service quality through understanding seller needs and channel these for internal improvement opportunities with respective stakeholders.
- Provides prompt and efficient service to Sellers including the appropriate escalation of Sellers’ issues.
- Assist with high-severity requests or issue escalations as needed.
- Able to coordinate with cross-functional teams to identify issues and follow up on solutions.
- Monitor and analyze seller's performance to identify operational issues, gaps to meet the KPIs & root cause for non-compliances on SLAs
- Support in setting up to manage seller’s operation with positive impact to entire end to end on-time pick up and delivery
- Driven to achieve team goals and transparently sharing ideas to help the team improve performance.
- Maintains acceptable performance metrics such as quality, productivity, first contact resolution, and attendance
- Liaise with other departments such as Customer Service, Operations, or Payments teams as required to resolve Seller’s issues and questions.
- Possess the capacity to comprehend data, enabling the formulation of actionable solutions for Sellers.
- Perform other duties as assigned by the line manager.
- Preferred background in business administration/ supply chains/ e-commerce.
- Have at least 2 year of experience in e-commerce logistics.
- Have a good sense of process understanding and workflow optimization.
- Good at communication, negotiation, and problem-solving.
- Work independently and proactively take on new responsibilities where most needed.
- Good data analysis skills and Google Sheets is a big plus.
- Desire to learn and desire to understand how the world works.
Công ty Cổ phần Công nghệ Kỹ thuật Vtech là công ty mới được thành lập từ năm 2013 với đội ngũ nhân viên tài năng, trẻ trung và nhiệt huyết cùng sứ mệnh tiên phong trong ứng dụng công nghệ cao, tạo ra các sản phẩm và dịch vụ tốt nhất mang lại lợi ích tối đa cho khách hàng và cộng đồng.
Với những tiêu chí và định hướng riêng của mình, Vtech đang cho ra mắt các dịch vụ, sản phẩm trẻ trung, mới lạ với chất lượng cao và nội dung riêng biệt.
Hiện nay, Vtech đang cung cấp các nền tảng trực tuyến và trên di động để phát triển các dịch vụ liên quan đến Mạng xã hội, video, Game, Game Maketing... Vtech cũng là đối tác lớn cung cấp kho nội dung cực kỳ phong phú của các nhà mạng trong và ngoài nước, đài truyền hình VTV, Anninh TV, Yeah1...Và hiện tại, Vtech là đối tác độc quyền của Dịch vụ Đào tạo Tiếng Anh trực tuyến Elsa Speak.
Cùng với chiến lược phát triển, xây dựng công ty lớn mạnh, Vtech luôn coi người lao động chính nguồn lực quan trọng nhất, quý giá nhất để tạo nên nền tảng vững chắc để đi lên. Hiện nay, quy mô của công ty không ngừng mở rộng và rất cần những nhân viên nhiệt huyết, trí tuệ, tài năng và sáng tạo.