Việc làm Công Nghiệp Fuji Việt Nam

Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Công Nghiệp Fuji Việt Nam
Service Planner
Công Nghiệp Fuji Việt Nam
3 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 9
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 9
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 30/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Bình Dương
Mô tả Công việc
Mission of the role: To deliver the most forward and proactive Service planning, ensuring that Compressor Technique Service (CTS) operation requirements are met in a timely and efficient manner.
Main responsibilities
A. Forward Planning & follow-up
Liaise with customers by phone or e-mail to arrange and confirm the service visits, and ensure customers are fully aware of the work and the date the work is to be carried out. Prepare customer work permits prior to the visit date.
Ensure all parts/required tools/ material & qualified FSE are available prior to the visit date.
Monitor and recording the progress to ensure work is fully completed, and any additional work is planned and completed in a timely fashion.
Ensure all service orders are closed and/or invoiced immediately upon completion by service engineer.
B. Operations efficiency
Regularly liaise with the Technical Manager and Field Service Engineers, internal departments, and other Service Centers to expedite customer requests.
Maintain the Planning Board, to ensure that quality reports can be gathered via SAP reporting facilities.
Maintain all KPIs on Power BI- Planner dashboard within Group Benchmark
C. Customer satisfaction
Interact with customers to collect customer feedback and contribute to improvement of customer satisfaction level.
Act as the Hotline of Service pick-up person when required.
D. Others
Update service tasks in C4C as soon as possible upon receipt.
Assist with contract processing when required.
Undertake ad-hoc project tasks when required.
Liaise with customers by phone or e-mail to arrange and confirm the service visits, and ensure customers are fully aware of the work and the date the work is to be carried out. Prepare customer work permits prior to the visit date.
Ensure all parts/required tools/ material & qualified FSE are available prior to the visit date.
Monitor and recording the progress to ensure work is fully completed, and any additional work is planned and completed in a timely fashion.
Ensure all service orders are closed and/or invoiced immediately upon completion by service engineer.
Regularly liaise with the Technical Manager and Field Service Engineers, internal departments, and other Service Centers to expedite customer requests.
Maintain the Planning Board, to ensure that quality reports can be gathered via SAP reporting facilities.
Maintain all KPIs on Power BI- Planner dashboard within Group Benchmark
Interact with customers to collect customer feedback and contribute to improvement of customer satisfaction level.
Act as the Hotline of Service pick-up person when required.
Update service tasks in C4C as soon as possible upon receipt.
Assist with contract processing when required.
Undertake ad-hoc project tasks when required.Yêu Cầu Công Việc
Required experiences
1 to 2-year experience in SAP/Power-BI planning and reporting system
Experience to monitor and control plans of others to achieve assigned targets
Experience in administration and documentation work is an advantage
Good command of Microsoft office suite (Words, Excel, PowerPoint, OneNote...)
Required personal affinity
Extrovert - like to interact with other people
Positive thinking and can-do attitude
Capable ownership with accountability
Self-motivation to lead yourself to overcome challenges
Having growth mindset. Quick to learn from different sources and apply new knowledge to work.
Required education & knowledge
Bachelor's degree in business administration, commercial or technical field, or proven by related work experience.
Solid verbal and written English skills.
Quick to learn Atlas Copco products and services at basic level.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Công Nghiệp Fuji Việt Nam
Công Nghiệp Fuji Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Khu B, khu công nghiệp Sông Công I, tổ dân phố Cầu Sắt, phường Bách Quang, thành phố Sông Công, tỉnh Thái Nguyên

Công Ty Cổ Phần Công Nghiệp Fuji Việt Nam Với hệ thống các công ty thành viên hoạt động trong lĩnh vực kết cấu thép và xây dựng từ những năm đầu của thế kỷ 20, các thành viên trong Ban lãnh đạo là những người giàu kinh nghiệm và có tâm huyết. Đội ngũ kỹ sư, kiến trúc sư và chuyên viên có kinh nghiệm từ hàng trăm các dự án đã thực hiện, chúng tôi sẽ đưa ra những giải pháp thiết kế và quản lý dự án tốt nhất dành cho khách hàng. Fuji Việt Nam có các đơn vị thành viên đảm nhận thi công xây lắp các công trình xây dựng dân dụng, công nghiệp và hạ tầng. Khả năng ưu thế của Fuji Việt Nam là thiết kế, chế tạo, lắp dựng hoàn chỉnh các công trình công nghiệp trong và ngoài nước, nhà xưởng bằng kết cấu thép có khẩu độ tới 50m, cầu trục Q=20¸100T, chiều cao 18¸30 m. Được cấp phép xuất nhập khẩu trực tiếp và kinh doanh các loại vật liệu thép, tấm lợp bao che, vật liệu xây dựng phục vụ xây dựng công trình và chế tạo, gia công cơ khí. Chúng tôi có quan hệ hợp tác kinh tế kỹ thuật với đối tác Nhật Bản, ứng dụng những máy móc, trang thiết bị hiện đại nhất nhằm không ngừng nâng cao và đổi mới công nghệ và chất lượng sản xuất, thi công, cung cấp, thiết kế và chế tạo thiết bị nâng hạ bao gồm các loại cầu trục, cổng trục, cần trục quay, và kết cấu thép chất lượng theo tiêu chuẩn quốc

Những nghề phổ biến tại Công Nghiệp Fuji Việt Nam

Bạn làm việc tại Công Nghiệp Fuji Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Nghiệp Fuji Việt Nam

Công Nghiệp Fuji Việt Nam

Click để đánh giá