Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
1. Board of Management Assistant (40%)
- Perform daily administrative duties include managing an active calendar of appointments; composing and preparing correspondence; arranging complex and detailed travel plans, itineraries, and agendas, and compiling documents for meetings.
- Coordinate logistics with both internal and external meetings.
- Draft reports, and letters of solicitation, and get approval; prepare and coordinate oral and written communication with partners (if any).
- Handle postal paperwork.
- Coordinate with all depts, maintain confidential files, and contact information; prepare for meetings, conferences, and committees both on and off-site.
- Translate documents as a required.
2. HR & Administration (60%)
- In charge of company’s purchasing. Generate and manage contracts with suppliers / customers related to administrative activities.
- Manage and control efficiently all admin costs according to approved budget.
- Ensure all orders & contracts are in place and periodically reviewed and updated according to the company Policy and Procedure.
- Execute and promote Kaizen culture as plans.
- Enhance engagement activities as well as annual HR & Admin activities such as company trip, year-end party, mid-autumn…
- Undertake other tasks as assigned by Head of HR & Administration Dept.
Yêu Cầu Công Việc
- Minimum 3-year(s) experience in using Microsoft Office products (Word, Excel, PowerPoint)
- Good interpersonal skills
- Fluent English and Japanese (in both the spoken and written forms, and for translation)
- Effective written and oral communicator.
- Ability to work independently and with professional discretion.
- Ability to conduct research and present data in a succinct.
- Excellent writing, editing, grammatical, organizational, and research skills.
- Good time-management, and problem-solving skills.
Benefits:
- Attractive Salary (full insurance) + Allowance.
- Salary of probation: full 100%
- An attractive package of leave: 15 annual leave, birthday leave (gifts).
- Salary review based on work performance and company’s performance.
- Performance bonus, 13th- month salary.
- Health care package; Gym package; Annual health check-up.
- Nice & modern working space with young, dynamic & friendly colleagues and free coffee, tea, drinks.
- Yearly company trip; Year-End Party.
- Working hours: 8:00 - 17:00 from Monday – Friday.
- Working place: 67 Le Loi St., Ben Nghe Ward, Dist.1, HCMC.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty Cổ Phần Cung Ứng Nhân Lực Quốc Tế Polimex khởi nghiệp từ ngành xuất khẩu lao động ra nước ngoài và đạt được những thành tích nhất định trong thị trường Đài Loan và Nhật Bản. Đặc biệt, trong lĩnh vực phái cử TTS ( Thực tập sinh) kỹ năng sang Nhật Bản thì Công ty cổ phần cung ứng nhân lực Quốc tế Polimex là Công ty hàng đầu tại Việt Nam.
Giới thiệu lịch sử công ty
* Năm 2004-2006:
Thành lập CÔNG TY CỔ PHẦN CUNG ỨNG NHÂN LỰC QUỐC TẾ POLIMEX ngành nghề hoạt động, kinh doanh chính: Xuât khẩu lao động sang thị trường Nhật Bản, Đài Loan
Lọt vào TOP 10 công ty xuất khẩu lao động lớn nhất Việt Nam
* Năm 2007:
Dẫn đầu thị trường xuất khẩu lao động sang Đài Loan ở Việt Nam(Chiếm 20% số lao động Việt Nam làm việc tại Việt Nam)
* Năm 2008~nay:
Mặc dù chịu ảnh hưởng của cuộc khủng hoảng kinh tế thế giới nhưng Công ty đã đứng vững được trên thị trường XKLĐ và ngày một củng cố niềm tin đối với người lao động
* Các cơ quan quản lý
Bộ lao động thương binh xã hội Việt Nam(MOLISA)
Hội đồng nhân dân thành phố Hà nội(HPC)
Cơ quan hợp tác tu nghiệp quốc tế(JITCO)
Hiệp hội xuất khẩu lao động Việt Nam(VAMAS)
Hội liên hiệp các nghiệp đoàn hỗ trợ kinh doanh toàn quốc(NBCC)