Mô tả công việc
POSITION SUMMARY
Check figures, postings, and documents for accuracy. Organize, secure, and maintain all files, records, cash and cash equivalents in accordance with policies and procedures. Record, store, access, and/or analyze computerized financial information. Classify, code, and summarize numerical and financial data to compile and keep financial records, using journals, ledgers, and/or computers. Prepare, maintain, audit, and distribute statistical, financial, accounting, auditing, or payroll reports and tables. Complete period-end closing procedures and reports as specified. Respond to and/or resolve questions, issues, or disputes from Marriott's Shared Service Center/guest. Process customer tax exemptions following government regulations. Review, reconcile, and process credit card vouchers and advance deposits. Monitor and audit gift certificate and incentive award redemption activity.
Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets; protect the privacy and security of guests and coworkers. Anticipate and address guests’ service needs; assist other employees to ensure proper coverage and prompt guest service. Speak with others using clear and professional language; prepare and review written documents accurately and completely; answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others; support team to reach common goals; listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Quyền lợi được hưởng
- Days off/week: 2 days | 2 ngày nghỉ hằng tuần
- Competitive package| 13th salary month - Phúc lợi cạnh tranh | Lương tháng 13
- Full salary & service charge, social insurance during probation (following the labour laws) | Hưởng nguyên lương và phí phục vụ, tham gia bảo hiểm trong suốt thời gian thử việc (theo luật lao động)
- Medical Insurance Plan upon the hotel policy: Social insurance, health insurance and unemployment insurance |Tham gia bảo hiểm y tế theo chính sách của khách sạn: Bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế và bảo hiểm thất nghiệp
- National and international training courses | Các khóa đào tạo trong và ngoài nước
- Opportunity to develop career | Cơ hội phát triển nghề nghiệp
Yêu cầu công việc
- Education: University degree/G.E.D. equivalent
- Trình độ học vấn: Bằng tốt nghiệp trường Đại học /G.E.D. tương đương các ngành liên quan đến Kế toán, Tài chính
Yêu cầu hồ sơ
Công ty CP Đá tự nhiên VNS với hơn 15 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực cung cấp và hoàn thiện thi công ốp lát Đá tự nhiên cho các dự án hàng đầu tại Việt Nam như: Landmark 81, Khu đô thị Ciputra, Nhà ga hàng không và các khách sạn cao cấp tại Việt Nam. Với mục tiêu xây dựng tổ chức có năng lực, trách nhiệm và liên tục đổi mới, chúng tôi mong muống muốn tìm kiếm các ứng viên phù hợp cho quá trình phát triển trong thời gian tới.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2007
Mission
Stonex liên tục đổi mới để mang đến những sản phẩm đá có thẩm mỹ và chất lượng không chỉ cao nhất mà còn luôn thích ứng với không gian sống ngày càng thay đổi. Đó cũng là nhờ những giải pháp linh hoạt hiệu quả mà Stonex đem lại cho khách hàng dù là nhà thầu xây dựng lớn hay một kiến trúc sư tài năng độc lập.