Engage with customers via phone, email, and social media platforms (such as Facebook).
Listen attentively to their inquiries, concerns, and feedback.
Provide accurate information and personalized assistance to enhance their overall experience.
Act as a knowledgeable point of contact for customers, guiding them in using our services effectively.
Explain the features, benefits, and value propositions of our offerings.
Regularly update and supplement customer information.
Collaborate with the technical support department to enhance new service packages and make necessary modifications to existing ones.
Monitor fees, promptly address complaints, and handle cancellations.
Keep track of customer feedback and report any issues for timely resolution.
Initiate proactive outreach to gather feedback from customers.
Call clients in person when necessary to understand their needs and preferences.
Establish and nurture strong customer relationships.
Continuously monitor customer situations and provide timely advice and support.
Engage with customers via phone, email, and social media platforms (such as Facebook).
Listen attentively to their inquiries, concerns, and feedback.
Provide accurate information and personalized assistance to enhance their overall experience.
Act as a knowledgeable point of contact for customers, guiding them in using our services effectively.
Explain the features, benefits, and value propositions of our offerings.
Regularly update and supplement customer information.
Collaborate with the technical support department to enhance new service packages and make necessary modifications to existing ones.
Monitor fees, promptly address complaints, and handle cancellations.
Keep track of customer feedback and report any issues for timely resolution.
Initiate proactive outreach to gather feedback from customers.
Call clients in person when necessary to understand their needs and preferences.
Establish and nurture strong customer relationships.
Continuously monitor customer situations and provide timely advice and support.Yêu Cầu Công Việc
Age range: From 22 years old and above.
Good English communication skills are an strong advantage. (English level Ielt 6.0- 6.5 or equivalent)
Basic knowledge of marketing
Proficient computer and internet skills, understanding of social media and e-commerce.
Strong communication skills, fluent, articulate, confident, without stuttering, hesitation, and without a strong local accent.
Creative thinking, good listener, regularly keeping up with social trends and customer psychology.
Due to the nature of night shift work, the ability to manage hours and workload to maintain physical and mental health during night shifts is necessary.
Working Hours: Monday - Friday (from 21:30 to 05:30) and Saturday (online)Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Du lịch nước ngoài
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Công ty cổ phần đầu tư HS Golf Vietnam Được biết đến là Nhà phân phối độc quyền các mặt hàng, sản phẩm golf cao cấp hàng đầu tại Việt Nam, HS Golf Việt Nam luôn nỗ lực trở thành một “điểm nóng” cho các golfers nói chung và phân khúc thị trường cao cấp nói riêng được tiếp cận với các sản phẩm golf cao cấp và tiên tiến nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
-
Năm 2007: Mở showroom đầu tiên tại Hà Nội
-
Năm 2013: Showroom thứ 8 tại TP Hồ Chí Minh. Showroom ra đời với mong muốn mở rộng mạng lưới bán hàng cũng như nâng cao khả năng phục vụ, hậu mãi dành cho khách hàng tại TP Hồ Chí Minh và khách hàng trên toàn quốc. Showroom thứ 8 khẳng định vị thế TOP 1 của HS Golf trong ngành công nghiệp Golf tại Việt Nam.
-
Năm 2014: Xây dựng & phát triển Tạp chí Golfplus để cung cấp các thông tin nóng hổi về các sự kiện golf trong nước, quốc tế, đồng thời giới thiệu về những sản phẩm golf chất lượng giúp xây dựng cộng đồng golf Việt ngày càng vững mạnh và chuyên nghiệp. Bên cạnh đó, Tổ chức giải vô địch Chervo mở rộng lần 1 do công ty HS Golf Việt Nam phối hợp với tạp chí Golf Plus với mục đích tạo thêm một sân chơi mới, đẳng cấp cho các golfer và để đánh dấu sự phát triển lớn mạnh của HS Golf Việt Nam cùng nhãn hàng thời trang golf cao cấp Chervo.
-
Năm 2016: Tổ chức giải vô địch Chervo mở rộng lần 2.
-
Năm 2017: Tổ chức giải vô địch nghiệp dư và chuyên nghiệp, giải vô địch Chervo mở rộng lần 3.
-
Năm 2018: Tổ chức giải vô địch Chervo mở rộng lần 4.
-
Năm 2019: Tài trợ trang phục cho giải quốc gia, giải Seagame 30. Tổ chức giải vô địch Chervo mở rộng lần 5.
-
Năm 2022: Mở showroom thứ 11 tại Tuần Châu – Quảng Ninh. Việc mở thêm showroom tại sân Golf Tuần Châu Hạ Long đã mang đến cho HS Golf cơ hội tuyệt vời để hiện thực hóa tầm nhìn, từng bước tăng thêm sự tin yêu của khách hàng cũng như vững vàng vị thế Top một trong những hệ thống cửa hàng Golf lớn nhất Việt Nam.
Mission
HS Golf Việt Nam luôn nỗ lực trở thành một “điểm nóng” nhằm giúp golfers được tiếp cận với các sản phẩm golf nói chung và dòng cao cấp nói riêng. Chúng tôi cam kết sẽ là điểm đến uy tín và chất lượng mang đến cho khách hàng sự hài lòng và những trải nghiệm tuyệt vời nhất.