Mô tả công việc
Marketing Planning
Develop the mid and long- term growth strategy: Address the market trend, technology and consumer trend, develop 3- 5 years growth plan products and market segment wise.
Marketing and product strategy, business plan, and budget preparation
Develop the market intelligence activity: Define and execute demand research, competitor’s movement, consumer insights, technology trend and operational tactics
ATL
Activities Management
Zalo, Tiktok, Facebook account management (Advertisement / content, Traffic, Consumer in- sight management)
Corporate and Product visualization Management
Map Program
ATL Activities management such as activities ROI(TVC, Online / Digital, OOH, PR / CSR, Brand Event)
BTL Activities Management
Product Management Activity management : Product pricing and competitor benchmarking, Product technical roadmap, rebate Sell- in
New product launching: Develop, implement and coordinate with partners and stakeholders to drive effective marketing plans, the promotional calendar for new products launching.
Trade Promotion management: Develop and execute the sell- out promotion program, Monitor, measure and analyze the efficiency and ROI of marketing initiatives and programs, and maintain the data quality of the marketing database
Business Development Activity management: Demo, Technical Meeting, Crop Events, Product Events
POSM Production and Installation: Designation, production and installation, Vendor management.
Farmer Activity management: Farmer Club, CRS event
Budget Management
ATL, BTL Budget management: Approve the budget execution, Vendor selection and management, Employee advance management
Department Operating Budget management: Department operating expenses management
Team Management
HR planning and organization chart development
Team KPI management
Training management
Performance dialogue
SOP and policy development
Develop and SOP, Policies and monitor the compliance from the department
Yêu cầu công việc
Knowledge and education level:
- Knowledge about plant protection products and related products
- Graduated in Marketing or Plant protection/ Agriculture/ Economy…
Skills:
- Work independently
- Strong closing skills; proven oral, written, telephone and presentation skills. Strong interpersonal skills.
- Risk management
- Planning
- Problems solving
Experience: At least 05- 10 years in the same position
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Xe đưa đón, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-02 23:30:03
Công ty Cổ phần Đầu tư IMG (www.img.vn) được thành lập vào ngày 08/12/2007. IMG hoạt động với mô hình là một công ty quản lý quỹ đầu tư vào chính các dự án, công ty con của mình với mục đích hội tụ các công ty đơn lẻ thành một công ty lớn mạnh. Lĩnh vực hoạt động chủ yếu trong các ngành nghề: bất động sản, năng lượng, dịch vụ và tài chính. Mục tiêu của Công ty là trở thành một công ty đầu tư đa ngành nghề hàng đầu Việt Nam với phương châm “ Trách nhiệm – Đam mê – Hiệu quả”.
Sau gần 10 năm hoạt động, Công ty đã gặt hái được những thành công nhất định như thành lập 6 công ty con hoạt động trong các lĩnh vực khác nhau và có nhiều dự án lớn đã hoàn thành và một số dự án lớn khác đang triển khai: Khu đô thị mới An Hựu (Huế), ), Cụm công nghiệp và Cảng Phước Đông (Long An), và các tòa nhà văn phòng cho thuê, sàn thương mại, Dự án Artermis (với vồn đầu tư lên đến 1,200 tỷ đồng ở Hà Nội)……
Với đà phát triển hiện tại, IMG có những kế hoạch lớn nhằm mở rộng hoạt động kinh doanh, phát triển đội ngũ nhân viên lớn mạnh, làm việc hiệu quả. IMG luôn ý thức được “Con người là yếu tố quan trọng nhất trong các hoạt động và là tài sản quý báu nhất cúa doanh nghiệp”. Đó là lí do tại sao IMG luôn chú trọng đến việc chào đón những con người mới, nhân tố mới đến với IMG cùng nhau góp phần tạo nên sự thành công của tập thể và cá nhân.