Mô tả công việc
- Develop and maintain a strong online presence for the F&B outlets through effective digital marketing strategies. This includes managing social media accounts, website content, and work with Digital Marketing regarding to online advertising
- Ensure press materials, image galleries, websites, etc. updated and accurate as well as cooperate with designers.
- Support in monitoring F&B outlets social media channels/ flatform
- Coordinate, and promote events hosted by the F&B outlets, ensuring maximum attendance and positive guest experiences.
- Collaborate with event teams and vendors/ agency to optimize promotional opportunities.
- Support in monitoring F&B outlets social media channels/ flatform
- Create engaging and visually appealing content for various platforms, including social media, email newsletters, and website. Ensure all content aligns with the brand image and messaging.
- Assist in the coordination of marketing activities to leverage reach/ results as directed by Marketing Manager
- Assist in the creation of all marketing materials- (Guest & Internal e.g. Menus, flyers, in-room etc.) and manage the production of all resort and sales team collateral, branding and logos items ensuring all branding and company guidelines are allowed
- Marketing executives are involved in all aspects of marketing, including (but not limited to): planning; brand/product development; e-marketing, SEO and research.
- Conceive and develop effective and intuitive marketing strategies
- Organize and monitor advertising/communication campaigns (social media, TV, etc.), exhibitions and promotional events.
- Need to possess photography and videography skills (if possible)
-Identify and establish partnerships with influencers/ KOLs/ pages, local businesses, and other stakeholders to enhance the F&B outlets 's visibility and reach new audiences.
- Support building a network of Influencer/ KOLs/ KOCs
- Develop and implement loyalty programs to retain existing customers and encourage repeat business. Utilize customer feedback to enhance offerings and improve guest satisfaction.
- Monitor the performance of marketing campaigns, using analytics tools to measure success and identify areas for improvement. Provide regular reports to management.
- Monitor, analyze and communicate PR results on a monthly basis
- Produce and submit PR, Marketing and social media activity report
- Conduct market research and analysis to evaluate trends, brand awareness and competition ventures.
- Initiate and control surveys to assess customer requirements and dedication
- Monitor the progress of campaigns using various metrics and submit performance reports
- Support on property (attend filming and photography - both internal and external, conduct site tours when required)
Quyền lợi được hưởng
• Attractive salary and benefits, full service charge and salary during probation period
• Good opportunity for learning and development
• 12 annual leaves, 8 days off per month
• Duty meal, uniform provided by Company
• Insurances as per law
• Accident Insurances 24/7
• Dormitory for staff (terms and conditions applied)
• Other benefits will be discussed further in the interview
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s degree in Marketing, Business, or a related field.
- Proven experience in marketing roles, preferably within the hospitality or beach club industry.
- Strong understanding of marketing trends, social media platforms, and analytics.
- Excellent communication and interpersonal skills in Vietnamese & English
- At least 2 years of experience in Marketing Executive, preferably in the hotel industry.
- Good communication and personal skills, able to work collaboratively across different departments and groups.
- Friendly, outgoing, positive and passionate about the hospitality industry.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Cổ phần Đầu tư IMG (www.img.vn) được thành lập vào ngày 08/12/2007. IMG hoạt động với mô hình là một công ty quản lý quỹ đầu tư vào chính các dự án, công ty con của mình với mục đích hội tụ các công ty đơn lẻ thành một công ty lớn mạnh. Lĩnh vực hoạt động chủ yếu trong các ngành nghề: bất động sản, năng lượng, dịch vụ và tài chính. Mục tiêu của Công ty là trở thành một công ty đầu tư đa ngành nghề hàng đầu Việt Nam với phương châm “ Trách nhiệm – Đam mê – Hiệu quả”.
Sau gần 10 năm hoạt động, Công ty đã gặt hái được những thành công nhất định như thành lập 6 công ty con hoạt động trong các lĩnh vực khác nhau và có nhiều dự án lớn đã hoàn thành và một số dự án lớn khác đang triển khai: Khu đô thị mới An Hựu (Huế), ), Cụm công nghiệp và Cảng Phước Đông (Long An), và các tòa nhà văn phòng cho thuê, sàn thương mại, Dự án Artermis (với vồn đầu tư lên đến 1,200 tỷ đồng ở Hà Nội)……
Với đà phát triển hiện tại, IMG có những kế hoạch lớn nhằm mở rộng hoạt động kinh doanh, phát triển đội ngũ nhân viên lớn mạnh, làm việc hiệu quả. IMG luôn ý thức được “Con người là yếu tố quan trọng nhất trong các hoạt động và là tài sản quý báu nhất cúa doanh nghiệp”. Đó là lí do tại sao IMG luôn chú trọng đến việc chào đón những con người mới, nhân tố mới đến với IMG cùng nhau góp phần tạo nên sự thành công của tập thể và cá nhân.