Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Job description
• Identifying potential customers, especially in Domestic Market.
• Prepare action plans for an effective search for Domestic sales leads and prospects.
• Contacting the developed customer list via different communication channels like cold calling.
• Preparing and presenting sales presentations and reports.
• Developing and maintaining positive and long-term customer relationships.
• Achieving sales targets within the set deadlines.
• Negotiating pricing, terms, and conditions of sale with clients.
• Establishing and maintaining relationships with new and potential clients.
• Interacting with clients on a regular basis to build rapport, identify needs, and close deals.
• Resolve any issues and problems faced by customers and deal with complaints to maintain trust.
• Promptly submitting customers' purchase orders to the relevant department for processing
• Collaborate with other departments for co-sale and delivery activities.
• Identifies key customers and keeps up-to-date records (contact, data, projects…) of all current customers and prospective customers, new sales opportunities, and generating interest in products or services.
• Any other ad-duties assigned when required
Communicating and Reporting:
• Provide timely feedback to the sales manager in Domestic market sales.
• Prepare weekly and monthly reports, and weekly prices to inform/get approval from the organization and Sales Manager of the performance of the sales department and various product groups.
• Maintain accurate records of all pricings, sales, and activity reports.
• Maintains contact with all customers in the domestic areas to ensure a high level of customer satisfaction.
• Work closely with various teams such as factory, and production, and QA teams, logistic teams to ensure customer requirements are met on a timely basis.
Compliance:
• Ensure that all business activity is conducted in an ethical manner.
• Adhere to all company policies, procedures, and business codes of conduct and ensure that they are communicated and implemented within the team.
• Proactively support company compliance with Health and Safety legislation.
• Compliance with contract /PO policy
Yêu Cầu Công Việc
Job requirements
• At least 8+ years of experience in Sales, in which 3+ years of experience as a Sales Representative, Sales Consultant, or a similar role
• Good English is a must (Chinese will be a plus)
• University/college degree
• Knowledge of sales industry trends and practices
• Communication and persuasion skills
• Good organizational skills
• Problem-solving ability
• Ability to maintain the confidentiality of sensitive information.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty cổ phần đầu tư Minh Hưng (Minh Hưng Land) được thành lập vào ngày 14 tháng 12 năm 2010
Là đại lý chính thức chuyên phân phối các sản phẩm bất động sản của Vinhomes thuộc tập đoàn Vingroup, Minh Hưng Land đã đồng hành cùng Vinhomes trong suốt chặng đường dài từ lúc dự án khu đô thị đầu tiên của Vinhomes, Vinhomes Royal City mở bán cho đến những hoạt động tiếp theo bao gồm Vinhomes Time City năng động, hiện đại và Vinhomes Riverside đẳng cấp, sang trọng .
Minh Hưng luôn là đối tác tin cậy hàng đầu trong phân phối Vinhomes - thương hiệu số 1 trong thị trường bất động sản với những dự án nhà ở lớn, cao cấp. Hiện tại công ty Minh Hưng đang phân phối các dự án lớn như Vinhomes Smart City - Đại đô thị thông minh đầu tiên tại Việt Nam. Vinhomes Ocean Park mang phong cách Singapore được mệnh danh là thành phố đại dương xanh giữa lòng Hà Nội
Minh Hưng luôn mong muốn không chỉ là cầu nối, là cổng thông tin để tư vấn chính xác và kịp thời nhất thông qua dịch vụ chăm sóc khách hàng tận tâm mà còn là người đồng hành đem đến hạnh phúc trên từng mét vuông, một ngôi nhà đẳng cấp hợp phong cách và sở thích của khách hàng.