Mô tả công việc
1. Make recommendations to the Regional General Manager in matters pertaining to the development and execution of marketing programs for Serviced Residence
2. Assess marketing needs and monitor sales office administration and effectiveness
3. Solicit maximum business from all market segments
4. Make sales calls on major key accounts, locally and overseas if necessary
5. Meet occupancy, average rate and profits of all Ascott properties - thorough planning, guidance and training of the sales personnel
6. Interpret marketing policies, procedures and programs to the Management and sales personnel
7. Co-ordinate plans for sales coverage outside South Vietnam and the country
8. Review rate recommendations to ensure a competitive position and maximize revenue production
9. Counsel marketing communications on quality, content and usage of locally produced sales promotion materials
10. Secure timely public relations support for execution of the marketing programs of Ascott properties - South Vietnam area
11. Be responsible for all promotional and marketing activities outlined in the marketing plan
12. Prepare annual budget for the sales and marketing office, advertising and sales promotion, and monitor expenses/budget comparison on a monthly basis
13. Review performance evaluation and objectives of sales staff
14. Maintain appropriate membership and attend industry functions as representative of Ascott properties - South Vietnam area
15. Assess training needs of the sales staff and establish appropriate training programs for staff development
16. Prepare monthly report of activities and result which includes sales results, share of market, market trend, competitive activity and forecast report to be submitted to the Regional General Manager
17. Maintain awareness of competition
18. Meet regularly with operating department heads through department heads meeting to review sales efforts and to ensure smooth co-operation in the coordination of the apartment’s service
19. Perform any and all other assignments as directed by the Management
Quyền lợi được hưởng
- 16 paid day on leave per year
- Monthly service charge
- Monthly allowance (Meal, Cell phone)
- Professional training and personnel activities organized periodically
- Full insurance regime under current labor law, plus advanced health-care insurance 100% bear by the Company
Yêu cầu công việc
2.Minimum 5 years experience in sales & marketing management
3. Competencies:
• Managerial Knowledge in the Hospitality Industry.
• Excellent spoken and written English.
• Well versed in use of computers such as PowerPoint and Excel.
• Confident, Good organizational & people development sales, Outgoing personality.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty cổ phần đầu tư Minh Hưng (Minh Hưng Land) được thành lập vào ngày 14 tháng 12 năm 2010
Là đại lý chính thức chuyên phân phối các sản phẩm bất động sản của Vinhomes thuộc tập đoàn Vingroup, Minh Hưng Land đã đồng hành cùng Vinhomes trong suốt chặng đường dài từ lúc dự án khu đô thị đầu tiên của Vinhomes, Vinhomes Royal City mở bán cho đến những hoạt động tiếp theo bao gồm Vinhomes Time City năng động, hiện đại và Vinhomes Riverside đẳng cấp, sang trọng .
Minh Hưng luôn là đối tác tin cậy hàng đầu trong phân phối Vinhomes - thương hiệu số 1 trong thị trường bất động sản với những dự án nhà ở lớn, cao cấp. Hiện tại công ty Minh Hưng đang phân phối các dự án lớn như Vinhomes Smart City - Đại đô thị thông minh đầu tiên tại Việt Nam. Vinhomes Ocean Park mang phong cách Singapore được mệnh danh là thành phố đại dương xanh giữa lòng Hà Nội
Minh Hưng luôn mong muốn không chỉ là cầu nối, là cổng thông tin để tư vấn chính xác và kịp thời nhất thông qua dịch vụ chăm sóc khách hàng tận tâm mà còn là người đồng hành đem đến hạnh phúc trên từng mét vuông, một ngôi nhà đẳng cấp hợp phong cách và sở thích của khách hàng.