Mô tả công việc
Brief summary of job profile:
- Complete the deal of NSO’s contract as assigned to coordinate with SDC opening on time and renew contract if requested.
Key Accountabilities:
- Negotiating new contract for signing
- Coordinate SDC to make sure new store opening on time as assigned projects
- Renew contract
- Solve any issues relating to landlord during store operating
Yêu cầu công việc
Job Requirements:
1. Education/ Training Qualifications
Bachelor’s degree
2. Knowledge of:
Customer service/ retail field.
3.Skills (Ability to):
Negotiation, Communication, Negotiation, Organization
Quyền lợi được hưởng
- Flexible working hours
- Performance bonus
- Discount on internal purchases
- Full contributions to social insurance (SI, UI, HI) & additional insurance (Bao Viet)
- Laptop & Working equipment provided
- Attendance in events & training sessions
Địa Ốc An Thịnh Phát trụ sở chính tại 112 huỳnh văn lũy , với quy mô hiện tại 200 đến 300 nhân viên .
Công Ty mong muốn phát triển thêm chi nhánh tạ 19 nguyễn văn tiết , chúng tôi cần tuyển nhân sự cùng nhau phát triển .
Tầm nhìn
Là thương hiệu Bất Động Sản hàng đầu Bình Dương, khu vực Đông Nam Bộ mang lợi ích tốt nhất cho khách hàng.
Sứ mệnh
Cung cấp sản phẩm chất lượng, dịch vụ tốt nhất, chính sách ưu đãi giúp khách hàng và nhà đầu tư sở hữu được sản phẩm đẹp, có giá trị lợi nhuận cao. Chung tay vào các hoạt động thiện nguyên mang lại giá trị tốt đẹp cho xã hội