Việc làm ĐẦU TƯ SABAY HOME

Cập nhật 03/03/2024 16:51
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ SABAY HOME
Front Desk Agent
ĐẦU TƯ SABAY HOME
3 việc làm 5 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 28/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 26/10/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Ba Đình - Hà Nội

Mô tả công việc

POSITION SUMMARY:

Responsible for all activities relevant to the Front Desk such as the reception, check in / out, rooming of all Hotel guests, foreign exchange and assisting them with inquiries.

RESPONSIBILITIES:

- Greet all guests at all times in a friendly and helpful manner and attempts to learn and use guest’s name at every opportunity.

- Register and rooms all arrivals according to established procedures.

- Maintain intimate knowledge of departmental standards and procedures.

- Perform check in, check out and room change procedures and ensures all data are entered completely into the hotel systems in accordance with reservation.

- Maintain cashier float and ensures accurate daily report of all money received.

- Cash hotel guest’s personal and travelers checks and assists with currency exchange.

- Keep abreast of all modifications to accounting policies and procedures.

- Responsible and attends to guest’s request of using the service of safety box at all times.

- Knowledgeable of all special promotion procedures, for programs such as: Seasonal Packages, Wyndham Rewards programs.

- Attend to guest’s complaints, inquiries and requests, referees problems to supervisor/Guest Service Manager if he/she unable to assist.

- Familiar with other Wyndham Hotels so that guest indicating any next destination on the registration card can be “sold” an onward booking to another Wyndham Hotels.

- Do everything possible to ensure that the guests depart the hotel with a positive impression of hotel service.

- Perform the audit balances and prepares all works for audit in an orderly fashion.

- When on night shift, checks night report, prepare the morning report and prepare all necessary forms for the guest arrival.

- Maintain comprehensive knowledge of standard reservation procedures including correct forms to use, how to read telex, e-mail, messages, and how to interpret availability sources within the reservation systems.

- Take personal interest and pride to ensure that the front desk work area is kept clean and in an orderly state all times.

- Endeavor to maintain the high standards of the hotel with particular regard to the importance of Wyndham Rewards member and other VIP’s and with reference to hotel and to be a health or safety hazard.

Quyền lợi được hưởng

- Competitive Benefit

- Salary: Negotiate

Yêu cầu công việc

ABILITIES / KEY COMPETENCIES / SKILLS:

- Good communication skills.

- Good Interpersonal Skills.

- Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System.

- Fluent in English.

- Second foreign language is preferred.

EDUCATION / CERTIFICATES / EXPERIENCE:

- High School or Vocational Certification in Hotel Management, Business Administration, English or related field.

- 1 year experience in guest / customer service, or an equivalent combination of education and experience.

Yêu cầu hồ sơ

Ứng tuyển trực tuyến trên Hoteljob.vn
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ SABAY HOME
ĐẦU TƯ SABAY HOME Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
99 Cộng Hòa, Phường 4, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Sabay Home luôn vận động và phát triển để phục vụ quý khách hàng..và khách hàng luôn tin tưởng vào dịch vụ Văn Phòng-Căn hộ dịch vụ cao cấp-Khách sạn của chúng tôi. Luôn luôn mở rộng mạng lưới và đặt mục tiêu tăng trưởng cả về kinh doanh và con người để luôn cung cấp dịch vụ tốt hơn cho cộng đồng doanh nghiệp. Chúng tôi có tại Tân Bình, Quận 1, Quận 3.

Bạn làm việc tại ĐẦU TƯ SABAY HOME? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ĐẦU TƯ SABAY HOME

ĐẦU TƯ SABAY HOME

Click để đánh giá