<Job Responsibilities>
• Record input expenses in the accounting system.
• Manage and store documents according to regulations
• Prepare and apply monthly, quarterly, and annual tax reports.
• Control AR/AP, reconcile AR/AP
• Track and check the status of shipments arising during the month.
• Manage and follow revenue
• Issue invoices.
• Collect and summarize data reports upon request.
• Other jobs according to the requirement of the Manager/ BOD
• Details will be discussed in the interview
<Necessary Skill / Experience >
・Education: Bachelor's Degree, major in Accounting
・Language: English - Business Level
・Experience:
- From 3 - 5 years of working experience as an Accountant in trading or logistics companies
- Having experience in the international payment process.
Công ty cổ phần Đầu tư Sản xuất và Thương mại HCD (HCD INVESTPRO., JSC) tiền thân là Công ty cổ phần Luyện kim HCD.
CD mong muốn trở thành một Tập đoàn sản xuất, kinh doanh và đầu tư có tiềm lực, năng động, có sức cạnh tranh mạnh mẽ trên thị trường.