Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Marketing
Develop overall and periodical marketing strategies/promotion plans for the schools/business units within the assigned locations and present the marketing strategies and plans to the Management for approval with details of budget requirements.
Lead the marketing team and execute the approved marketing strategies/promotion plans, monitor and manage budgets, allocated marketing expenses to grow the number of users of the company’s schools.
Explore, develop and execute marketing strategies/promotion plans to ensure the successful launch of new schools/products
Conduct regular marketing research and keep the Company updated with the industry trends, competitors’ information, including the market research/analysis for specific purposes/plans of the Company
Brand Management & Public Relations
Develop appropriate PR strategies/plans for the Company and present them to the Management for approval to support the brand management and business performance of the Company
Build and maintain good relations with publications and TV stations’s journalists to ensure maximum positive news exposure for the company
Organise and coordinate with media agencies and other departments in the company in carrying out PR activities, promotional events, joined functions, … to promote the Company/schools as a whole.
Be responsible for providing accurate, complete, and effective communications to journalists, publicity or promotions and ensure proper production of promotional and advertising materials of the company
Identify risks, prepare contingency and recovery plans, and manage resources during the crisis.
Manage communications with employees, customers, shareholders, and the media to minimize damage to the reputation of the business
Conduct other tasks assigned by the Manager/BOM
Yêu Cầu Công Việc
• Bachelor's Degree in Marketing, Communications, or Education.
• At least 4-5 years of experience in equivalent positions.
• Critical thinking about topics; have the ability to exploit and synthesize information
• Have good writing, book writing, and editing skills, analyzing, commenting, etc.
• Have skills in planning, writing scripts, composing comments, writing letters...
• Have ability to perceive and be sensitive to information; Accurate and fast processing
• Prioritize candidates with experience in journalism, television, and knowledge of the publishing process
• Have skills in page administration, website management, facebook... and other social media channels...
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập vào 12/02/2005 với tên đầy đủ là Công ty Cổ phần Đầu tư Thương mại XNK THT Việt Nam.. Trải qua nhiều năm tạo dựng và phát triển, THT Việt Nam đã và đang trở thành một thương hiệu hàng đầu về sản xuất và phân phối hàng tiêu dùng Thái Lan chất lượng cao tại thị trường Việt Nam với các nhãn hàng nổi tiếng như: Carefor, Sanzoft, Daiwa, Kolbadent, Elegance,...
Với chiến lược lấy khách hàng làm trung tâm, lấy nguồn nhân lực chất lương làm cốt lõi. THT Việt Nam đã, đang và sẽ không ngừng nghiên cứu, phát triển thêm nhiều sản phẩm ứng dụng công nghệ mới để đảm bảo cung cấp các sản phẩm và dịch vụ tốt nhất đến khách hàng. Mục tiêu của THT Việt Nam là trở thành thương hiệu yêu thích của mọi gia đình Việt Nam, trở thành nhà sản xuất và phân phối hàng đầu với các sản phẩm tiêu dùng thiết yếu chất lượng cao phục vụ cho mọi gia đình Việt Nam và xuất khẩu đi các nước trên thế giới.