Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
OVERALL:
The PR & Digital Marketing Manager is responsible for developing and executing strategic public relations and digital marketing campaigns to enhance the brand’s presence and reputation. This role will work closely with internal teams and external partners to create cohesive and compelling brand messaging across all digital platforms and media outlets.
DIGITAL (70%)
- Formulate and execute integrated digital strategies including, but not limited to, websites, SEO/SEM, email, social media, direct marketing and display advertising tools, to propel online traffic, engagement, and conversions across all brands and Ecommerce channel
- Develop a clear content strategy relevant to each digital channel & targeted audience
- Supervise and optimize the digital performance execution across all digital channels for all brands to meet commercial KPIs and drive sales
- Explore innovative digital marketing opportunities, and develop new channels to effectively reach target audiences.
- Lead the development of a Customer Data Platform (CDP) and other Martech tools to elevate customer experiences and steer personalized marketing strategies.
- Monitor marketing spending on digital channels, as well as measure and report ROI of all digital marketing campaigns
PUBLIC RELATIONS (30%)
- Develop and implement PR strategies that align with the company’s brand objectives and target audience.
- Cultivate and maintain strong relationships with media outlets, influencers, and industry stakeholders.
- Draft and distribute press releases, media kits, and other PR materials.
- Manage media inquiries and arrange interviews, press conferences, and other PR events.
- Monitor and analyze media coverage, providing regular reports and insights on PR performance
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s Degree in Marketing/ Communication/ Digital/ E-commerce, Master’s degree is a plus.
- Minimum 5 years of experience in digital marketing and PR at management roles, preferably in the luxury or beauty industry. Prefer candidates with ecommerce background.
- Experience with PR tools, digital analytics platforms, and Customer Data Platforms (CDPs).
- Ability to work independently and as part of a team in a fast-paced environment
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập vào 12/02/2005 với tên đầy đủ là Công ty Cổ phần Đầu tư Thương mại XNK THT Việt Nam.. Trải qua nhiều năm tạo dựng và phát triển, THT Việt Nam đã và đang trở thành một thương hiệu hàng đầu về sản xuất và phân phối hàng tiêu dùng Thái Lan chất lượng cao tại thị trường Việt Nam với các nhãn hàng nổi tiếng như: Carefor, Sanzoft, Daiwa, Kolbadent, Elegance,...
Với chiến lược lấy khách hàng làm trung tâm, lấy nguồn nhân lực chất lương làm cốt lõi. THT Việt Nam đã, đang và sẽ không ngừng nghiên cứu, phát triển thêm nhiều sản phẩm ứng dụng công nghệ mới để đảm bảo cung cấp các sản phẩm và dịch vụ tốt nhất đến khách hàng. Mục tiêu của THT Việt Nam là trở thành thương hiệu yêu thích của mọi gia đình Việt Nam, trở thành nhà sản xuất và phân phối hàng đầu với các sản phẩm tiêu dùng thiết yếu chất lượng cao phục vụ cho mọi gia đình Việt Nam và xuất khẩu đi các nước trên thế giới.