Mô tả công việc
1. Design, implement, and facilitate pre/ post and annual Marketing Plan for the company, covering
2. Forecast, project and administer the company’s Marketing Operations budget
3. Organize and implement client relations including:
· client satisfaction surveys
· client development activities
· special events
4. Responsible for Revenue Management by overseeing the development of strategic pricing of products and services offered
5. Engage and create alliances with vendors, suppliers, prospect sponsors to create cost efficient promotions, events, marketing tie-ups/ partnerships that are aimed to generate revenue and/ or promote the core products.
6. Implement and oversee corporate communications activities including:
· external communications and systems
· internal communications and systems
· public relations efforts
· external vendors and consultants
7. Develop and administer marketing database which includes client and prospect information, mailing list applications, promotions vendors, etc.
8. Oversee firm’s electronic marketing efforts including content supervision of web site and all internet-based marketing initiatives.
9. Work, liaise and direct consult with other departments in conjunction with related marketing initiatives.
10. Manage the Marketing Team for fulling all task and career developments of subordinates
Quyền lợi được hưởng
QUYỀN LỢI
- Thu nhập theo năng lực (12 tháng xét duyệt tăng lương 1 lần; làm tốt được xét tăng lương trước thời hạn)
- Hỗ trợ miễn phí: cơm trưa và gửi xe tại công ty
- Chế độ thăm hỏi, hiếu hỉ, sinh nhật.
-Hợp đồng lao động, tham gia BHXH, BHYT, BHTN đầy đủ theo quy định.
- Được làm việc trong môi trường thân thiện, năng động, chuyên nghiệp, cởi mở và sáng tạo.
Yêu cầu công việc
Education: Degree/s in Marketing, Business, or Communications preferred.
Experience: At least 5 years in the same capacity.
Required Skills:
Must be a self-starter, highly organized,aggressively proactive and highly visionary. Innovative.
Polished presentation and interpersonal skills.
Must possess management level, interpersonal, and facilitation skills.
Needs good knowledge of Microsoft Office and Windows-based computer applications.
Yêu cầu hồ sơ
Yêu cầu hồ sơ:
1. Thư ứng tuyển
2. CCCD & Bằng cấp và các chứng chỉ liên quan.
CÁCH THỨC ỨNG TUYỂN:
OPUS SAIGON,12 Đường Phan Kế Bính, Phường Đa Kao, Quận 1, TPHCM:
Liên hệ qua số điện thoại: 02839117189
Được thành lập vào 12/02/2005 với tên đầy đủ là Công ty Cổ phần Đầu tư Thương mại XNK THT Việt Nam.. Trải qua nhiều năm tạo dựng và phát triển, THT Việt Nam đã và đang trở thành một thương hiệu hàng đầu về sản xuất và phân phối hàng tiêu dùng Thái Lan chất lượng cao tại thị trường Việt Nam với các nhãn hàng nổi tiếng như: Carefor, Sanzoft, Daiwa, Kolbadent, Elegance,...
Với chiến lược lấy khách hàng làm trung tâm, lấy nguồn nhân lực chất lương làm cốt lõi. THT Việt Nam đã, đang và sẽ không ngừng nghiên cứu, phát triển thêm nhiều sản phẩm ứng dụng công nghệ mới để đảm bảo cung cấp các sản phẩm và dịch vụ tốt nhất đến khách hàng. Mục tiêu của THT Việt Nam là trở thành thương hiệu yêu thích của mọi gia đình Việt Nam, trở thành nhà sản xuất và phân phối hàng đầu với các sản phẩm tiêu dùng thiết yếu chất lượng cao phục vụ cho mọi gia đình Việt Nam và xuất khẩu đi các nước trên thế giới.