Chi tiết công việc
- Develop, execute, and measure web conversion campaigns across performance channels (Meta: web conversion, messenger/ Google: SEM, Discovery/…)
- Optimize targeting, segmentation, and allocation of budgets across multiple channels to generate revenue with target ROAS
- Ensure that leads are converted into paid customers through well-crafted campaigns
- Work with internal team (technical, sales, design,…) and external partners in the delivery of activity, from proposals, design, and actual build.
- Conducts analyses on the performance against ROAS and KPIs. Estimate profitability of those campaigns.
- Develop new and innovative growth strategies
- 2- 3 years experience in performance-based role
- Hands-on experience in Facebook/Adwords/Ad Network acquisition
- Experience with 3rd party platform (Pancake, Botcake, etc) and analytics platforms (Tableau, Amplitude, etc)
- Knowledge of common KPIs for performance such as CPL, CTR, CVR, ROAS, CAC, retention, etc.
- A data-driven mindset and strong analytical skills
- A creative flair and a keen eye for detail
- Competitive compensation + hot bonus per month
- 100% Salary in probationary period
- Flexible working hours (Mon – Fri, 9am-6pm), hybrid working
- Up to 16 days leave/ year + 1 birthday leave + 1 Christmas leave
- ELSA Pro Account, ELSA learning
- Premium Health Insurance (PTI Card)
- Fun energetic team; international & collaborative culture
- Full Social insurance, health insurance, unemployment insurance
- Opportunities to grow professionally and play a critical role to shape the next stage of the company’s growth
- Experience the true spirit of a fast growing and well funded Silicon Valley startup
Được thành lập vào 12/02/2005 với tên đầy đủ là Công ty Cổ phần Đầu tư Thương mại XNK THT Việt Nam.. Trải qua nhiều năm tạo dựng và phát triển, THT Việt Nam đã và đang trở thành một thương hiệu hàng đầu về sản xuất và phân phối hàng tiêu dùng Thái Lan chất lượng cao tại thị trường Việt Nam với các nhãn hàng nổi tiếng như: Carefor, Sanzoft, Daiwa, Kolbadent, Elegance,...
Với chiến lược lấy khách hàng làm trung tâm, lấy nguồn nhân lực chất lương làm cốt lõi. THT Việt Nam đã, đang và sẽ không ngừng nghiên cứu, phát triển thêm nhiều sản phẩm ứng dụng công nghệ mới để đảm bảo cung cấp các sản phẩm và dịch vụ tốt nhất đến khách hàng. Mục tiêu của THT Việt Nam là trở thành thương hiệu yêu thích của mọi gia đình Việt Nam, trở thành nhà sản xuất và phân phối hàng đầu với các sản phẩm tiêu dùng thiết yếu chất lượng cao phục vụ cho mọi gia đình Việt Nam và xuất khẩu đi các nước trên thế giới.