Chi tiết công việc
- Proven capability in creating and implementing successful marketing strategies, and effectively coordinating with vendors and agencies.
- Solid grasp of marketing automation tools and digital marketing strategies, or a proven ability to quickly learn and leverage new Shopify SaaS Apps, Amazon Seller Central, or Tik Tok Seller Central, etc.
- A robust foundation in digital marketing, with skills spanning content marketing, social media, and email marketing.
- Excellent communication, collaboration, and project management skills, with a knack for clear and persuasive presentation of marketing strategies and results.
- Demonstrated ability to learn swiftly, stay up-to-date with industry trends, and adapt to new marketing platforms and technologies.
- The ability to work collaboratively with diverse teams to ensure that marketing operations are in alignment with the broader business objectives.
- An analytical mindset, with experience in using digital analytics tools to measure and improve the effectiveness of marketing campaigns.
- Bachelor’s degree.
- At least two years of experience in marketing operations and strategy, ideally in the e-commerce and tech industries.
- Fluent in English communication (Written and Spoken), with an IELTS score above 7.0 or equivalent.
- Strong leadership skills with ideally prior experience in managing outsourced agencies.
- A commitment to physical fitness and a healthy lifestyle, can run at least 20km/week.
- Proactive learning behaviour.
- A positive, “can do” attitude.
- Understand our core values: 100%, Winning Mentality, Teamwork.
- Salary up to 60,000,000 gross.
- Quarterly bonus.
- Full regime according to state regulations.
- Working time: Monday – Saturday. (morning)
- Young, dynamic and healthy environment.
- Participate in courses, have opportunities to learn and develop yourself.
Được thành lập vào 12/02/2005 với tên đầy đủ là Công ty Cổ phần Đầu tư Thương mại XNK THT Việt Nam.. Trải qua nhiều năm tạo dựng và phát triển, THT Việt Nam đã và đang trở thành một thương hiệu hàng đầu về sản xuất và phân phối hàng tiêu dùng Thái Lan chất lượng cao tại thị trường Việt Nam với các nhãn hàng nổi tiếng như: Carefor, Sanzoft, Daiwa, Kolbadent, Elegance,...
Với chiến lược lấy khách hàng làm trung tâm, lấy nguồn nhân lực chất lương làm cốt lõi. THT Việt Nam đã, đang và sẽ không ngừng nghiên cứu, phát triển thêm nhiều sản phẩm ứng dụng công nghệ mới để đảm bảo cung cấp các sản phẩm và dịch vụ tốt nhất đến khách hàng. Mục tiêu của THT Việt Nam là trở thành thương hiệu yêu thích của mọi gia đình Việt Nam, trở thành nhà sản xuất và phân phối hàng đầu với các sản phẩm tiêu dùng thiết yếu chất lượng cao phục vụ cho mọi gia đình Việt Nam và xuất khẩu đi các nước trên thế giới.