Chi tiết công việc
- Title: Marketing Director (FMCG Industry)
- Department: Account – FMCG vertical
- Year of Experience: 7 years++
- Job Level: Director
- Report Line: CCO
- Peer: BOM-BOD
- Subordinate: Account Managers
- Salary Range: Negotiable
- Hiring Purpose: New Hire
- Working Time: 9:00 – 18:00, Monday Friday
- Working Location: 6th Floor, Tuong Viet Building, 95 Cach Mang Thang Tam Street, Ben Thanh Ward, District 1, HCMC, Vietnam
- On top of multi-project and manage overall client portfolio of FMCG vertical
- Project management:
- Business consulting:
- Build FMCG vertical team with a clear strategy and strong capabilities to win the vertical
- Business acumen
- Direct subordinates: AM/SAM
- Indirect subordinates: Vertical team forming from cross-functional team members (around 5 core team members)
- High diversify knowledge and experience in FMCG sector
- Experience in Brand/ Senior Brand Manager/ Senior Marketing Manager/ MKT Director in FMCG
- Experience in manage P&L and team management
- Identify key issue in different context and perspective to deliver project objectives
- Structure the problem and prioritize effectively to maximize resources
- Have capability to analyze and execute well under pressure
- Able to manage client portfolio and P&L
- Understand client business objectives and work backward for the approach to support client deliver their KPIs
- Effective negotiation
- Capability manage conflict
- Efficiency listener
- Proficient project management
- Create strong proposal
- Vendor management
- Competitive salary range with quarterly & yearly incentives and 13th-month salary
- Flexible working time with 4 days working from home per month and 15 paid leaves per year
- Insurance as full salary (SHUI)
- Annual health check-up and Healthcare Insurance PTI for all employees
- Laptop supply/allowance or support for laptop purchase costs on an individual basis
- Internal training & career development opportunities, and external L&D budget sponsorship
- Team bonding budget quarterly, snack time to engage team members
- Quarterly, Yearly Recognition Gifts & Awards and gifts on special occasions (birthday, New year…)
- Holiday activities; Company trip; Year End Party; Company Birthday; Culture Day; Quarterly Town Hall.
- Other staff welfare allowances.
Được thành lập vào 12/02/2005 với tên đầy đủ là Công ty Cổ phần Đầu tư Thương mại XNK THT Việt Nam.. Trải qua nhiều năm tạo dựng và phát triển, THT Việt Nam đã và đang trở thành một thương hiệu hàng đầu về sản xuất và phân phối hàng tiêu dùng Thái Lan chất lượng cao tại thị trường Việt Nam với các nhãn hàng nổi tiếng như: Carefor, Sanzoft, Daiwa, Kolbadent, Elegance,...
Với chiến lược lấy khách hàng làm trung tâm, lấy nguồn nhân lực chất lương làm cốt lõi. THT Việt Nam đã, đang và sẽ không ngừng nghiên cứu, phát triển thêm nhiều sản phẩm ứng dụng công nghệ mới để đảm bảo cung cấp các sản phẩm và dịch vụ tốt nhất đến khách hàng. Mục tiêu của THT Việt Nam là trở thành thương hiệu yêu thích của mọi gia đình Việt Nam, trở thành nhà sản xuất và phân phối hàng đầu với các sản phẩm tiêu dùng thiết yếu chất lượng cao phục vụ cho mọi gia đình Việt Nam và xuất khẩu đi các nước trên thế giới.