- What this job involves:
- You will be the upper facilities management’s trusted right hand on all facilities-related activities. You’ll do this by performing routine site inspections to ensure all building processes and best practices are implemented and maintained.
You’ll also lend the team a big hand by providing admin support including front desk duties, basic housekeeping and appointment coordination. Also part of your job scope is to hit key performance indicators and meet service level agreements.
Meeting the clients’ facilities needs
At JLL, we put client satisfaction at the front and centre of everything we do. If you share our values, we will be more than happy to work with you. In this role, you’ll be responsible for working closely with clients and suppliers onsite to identify their facility-related enquiries and requirements. Your planning and budgeting skills will also be vital to the job, as you’ll take part in the procurement of vendors and services from time to time.
Making everyone safe and risk-free
Do you value workplace safety? If so, you’ll be a perfect fit for the job. In this role, you will ensure everyone’s health and safety by keeping safe workplace procedures in place and order. You’ll also be expected to carry out these procedures, as needed.
At the same time, this role puts you on the first line of defence against risks. As such, you will help implement and manage risk management programs, disaster recovery and business continuity plans. You’ll also be expected to follow escalation and incident reporting procedures, and comply with the firm’s guidelines and strategies.
Sound like you? To apply, you need to be a
Passion for service
Do you have a prior experience in facilities, property management, hospitality or other related fields? Do you have an understanding of local occupational health and safety requirements, critical facilities and vendor management? Are you knowledgeable in various property systems? You are what we’re looking for!
Team player
JLL’s unmatched excellence is only made possible by team work—a core value we want you to possess. As the facilities admin, we expect you to support the team and work well with others toward achieving targets. Likewise, you must have a proven track record of flawless project execution, all while following company standards and procedures. Ensuring that the team practices our ‘I am JLL’ core behaviours is also under your mandate.
Client focused enthusiast
It is important that you can easily interact with the general client staff and vendors to deliver efficient services. We’ll also count on you to address conflicts and conflicting priorities effectively. Likewise, you must be an excellent and resilient communicator who faces customers with a smile at all times, even when times get rough occasionally.
Công ty CP Đầu tư và Phát triển Chang Group hình thành với phương châm “Uy tín tạo dựng niềm tin” đến với Khách và cán bộ nhân viên khi đồng hành cùng chúng tôi. Chang Group luôn xác định và cam kết trung thành với 3 giá trị cốt lõi ngay khi bắt đầu để phát triển các hoạt động kinh doanh của mình: TRÁCH NHIỆM – UY TÍN – THÀNH CÔNG. Chúng tôi luôn tự hào về những giá trị đã tạo ra cho KHÁCH HÀNG – ĐỐI TÁC – NHÂN VIÊN và sẽ tiếp tục phát huy mạnh mẽ để tạo nên sự khác biệt của Vạn Đại Thành Group tại thị trường bất động sản Việt Nam.
– Chúng tôi luôn tôn trọng, đề cao sự hài hòa lợi ích và sự hài lòng của khách hàng, đối tác của công ty. Phần thưởng lớn nhất và quý giá nhất đối với chúng tôi đó là khách hàng... Chúng tôi luôn đặt hết toàn bộ tâm huyết của mình trên từng chặng đường chinh phục sự hài lòng của khách hàng, cung cấp các giải pháp AN CƯ – ĐẦU TƯ tốt nhất trên thị trường thông qua hệ sinh thái và nguồn lực mà chúng tôi phát triển.
– Chang Group chính là đơn vị đáng để bạn hợp tác, vì chúng tôi hiểu bạn cần gì, năng lực như thế nào để hỗ trợ, cùng tạo ra nhiều cơ hội phát triển và thành công hơn những gì bạn có.