Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Hermès is the name of a house, but above all it is the name of a family that, for almost two centuries, has written the history of a Parisian company founded on know-how and quality, tradition, and innovation.
From harness-maker to saddler, Hermès today deploys its creativity through 16 métiers. The watchwords have remained the same: exacting standards and authenticity, elegance and sobriety, fantasy, and audacity.
The Client Advisor at Hermès will be the client’s first impression of Hermès image and convey simplicity and generosity at all times. The Client Advisor represents and transmits the values of the House to customers and new employees.
Sales Performance:
-
Develop sales across all product universes, always keeping in mind the quality of product and the excellence of service that Hermès wishes to give to clients
-
Drive and achieve individual and team objectives including both financial and non-financial KPI
-
Maintain zoning/sales floor coverage as assigned by management team
-
Take responsibility and ownership for the performance of the category that he/she is in charge of
-
Actively collect customers’ feedback on products and frequently update to Deputy Boutique Manager and Boutique Manager
-
Provide excellent customer service adapted the culture and personality of each client and maintain a pleasant shopping environment consistent with the Hermès brand image
-
Develop long-term relationships with clients by leveraging different CRM tools
-
Master the brand and product knowledge to inspire customers through story-telling
-
Actively call on current and potential customers to establish and maintain client relationship and to inform about new products and services
-
Identify and handle client enquiries and concerns
Client Management:
-
Provide excellent customer service adapted the culture and personality of each client and maintain a pleasant shopping environment consistent with the Hermès brand image
-
Develop long-term relationships with clients by leveraging different CRM tools
-
Master the brand and product knowledge to inspire customers through story-telling
-
Actively call on current and potential customers to establish and maintain client relationship and to inform about new products and services
-
Identify and handle client enquiries and concerns
Store Operations:
-
Perform store duties as assigned by management team
-
Be able to correctly operate the ERP and POS system, in all areas relating to stock transfer & inquiry, invoicing & payment and customer database input
-
Maintain proper visual merchandising according to brand’s guidelines
-
Maintain a safe and clean store environment and implement daily housekeeping duties
-
Maintain inventory accuracy by properly receive, display and store merchandise according to company’s guidelines
-
Participate in store stock take and cycle-counts
-
Respect Brand standards in terms of grooming and behavior
-
Follow working schedule as planned by management team
-
Perform as a team-player, participate in all activities contributing to the overall objectives of the store
Compliance and Standards:
-
Ensure compliance with company policies, procedures, and standards, maintaining the integrity of the Hermès brand.
-
Address compliance issues ly and implement corrective actions as necessary.
Yêu Cầu Công Việc
-
At least 3 years of relevant customer facing experience in luxury retail or another high-end service environment
-
A natural passion for people and service
-
A real sense of integrity and empathy, can adapt to different cultures
-
A team player attitude to reach a common goal and go the extra mile
-
Strong knowledge and/or interest for fashion/luxury industry
-
A good level in English
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty ty Cổ phần Đầu tư Vitasco, tiền thân là Công ty Cổ phần Vital. Năm 1996, được sự chấp thuận của UBND tỉnh Thái Bình, Công ty Cổ phần Vital – thành viên Tập đoàn Bitexco đã đầu tư xây dựng một nhà máy sản xuất nước khoáng hiện đại bậc nhất Việt Nam với dây chuyền công nghệ, thiết bị của Italia với sự kiểm soát chất lượng sản phẩm của các chuyên gia đến từ FDT – Italy tại xã Đông Cơ – huyện Tiền Hải – tỉnh Thái Bình.
Nhà máy sản xuất nước khoáng Vital được xây dựng ngay trên mỏ nước nên Nước khoáng thiên nhiên Vital được khai thác trên dây chuyền hiện đại, khép kín, đồng bộ của Italy dưới sự hướng dẫn và giám sát chặt chẽ của những chuyên gia nước ngoài nhiều kinh nghiệm, đảm bảo đóng chai tự động với đầy đủ các chỉ số khoáng chất quý giá đã công bố và được kiểm nghiệm tại trung tâm Fdt – Milano – Italy.
Năm 2011, xuất phát từ nhu cầu thị trường và cho mục tiêu phát triển định hướng lâu dài, công ty Cổ phần Vital tiếp tục đầu tư xây dựng một nhà máy sản xuất nước khoáng tại Xã Đồi 61 – huyện Trảng Bom – tỉnh Đồng Nai.
Hiện tại, Công ty Cổ phần Vital sở hữu một trong những nhà máy nước khoáng hàng đầu Việt Nam với công suất của cả 2 Nhà máy lên đến gần 60 triệu lít/ năm. Trong các năm trở lại đây, Vital là thương hiệu quen thuộc tại các sự kiện chính trị văn hóa, thể thao nổi bật Việt Nam như : Hội nghị APEC 14 – 2006, ASEM 2004, SEAGAMES 22, Dunhill Cup, Tiger Cup, giải Bóng bàn Cúp báo Hànộimới mở rộng năm 2014, Giải chạy Báo Hànộimới mở rộng năm 2014, Ngày hội Văn hóa Hòa Bình nhân kỷ niệm 60 năm Giải phóng Thủ đô 10/10/1954 – 10/10/2014