Company Overview:
- Industry: Headwear Manufacturer
- Over 40 clients all over the worlds with over 60 Brands
- Opening a new sales office in Hanoi and looking for the first founding member to lead all overall general administration tasks
Job Responsibilities:
- Accounting
- General affairs
- Recruiting
- General human resource management
- Various administrative tasks
Job Requirements:
- At least 5 years of experience in accounting (have exp in GA, HR, Admin is a big plus)
- University degree in accounting
- Good English communication skills
- Korean language (preferred, not required)
- Experience with new tools like Notion, Trello, and Microsoft Teams (preferred, not required)
Benefits:
- Competitive salary and comprehensive benefits (Negotiable)
- Working hours: Monday - Friday (08:00 - 17:00) and Saturday morning
- Working location: Phu Thuong, Tay Ho, Ha Noi, Vietnam
If you are interested in this job, please send us your CV and feel free to contact me for more.
- Quick support: 0374731767 - Ms Thy
- Mail: [email protected]
Công Ty Cố Phần Tư Vấn Đầu Tư Và Quản Lý Bất Động Sản Saigon Center Real một trong những thương hiệu hàng đầu trong lĩnh vực đầu tư và quản lý ,môi giới bất động sản nhà phố trung tâm tại Việt Nam. Được thành lập vào năm 2014, trong gần 5 năm Sài Gòn Center Real đã phấn đấu phát triển bền vững, trở thành doanh nghiệp hàng đầu các quận trung tâm TPHCM trong lĩnh vực tư vấn đầu tư BĐS với quy mô hơn 1000 nhân sự.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2014
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,