Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Accountant
Bất Động Sản Centerreal
6 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
11/11/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh
Mô tả công việc
Louis Dreyfus Company is a leading merchant and processor of agricultural goods. Our activities span the entire value chain from farm to fork, across a broad range of business lines, we leverage our global reach
and extensive asset network to serve our customers and consumers around the world. Structured as a matrix organization of six geographical regions and ten platforms, Louis Dreyfus Company is active in over 100
countries and employs approximately 15,000 people globally.
Main Responsibilities
Daily Tasks
• Daily prepare bank payment orders and update into the accounting system.
• Daily check & record bank transactions, including credit notes, debit notes, loans, FX deals, loan interest charges...
• Daily reconcile bank accounts with bank statements.
• Monitor & record payment requests for costs associated with business operating activities.
• Monitor AR/AP aging report and highlight if any issues.
• Other tasks as assigned.
Month-end Tasks
• Analyze the monthly expenses and perform necessary accrual transactions, cost allocations to ensure incurred
costs/expenses during the month fully captured.
• Reconcile balance sheet accounts according to reconciliation schedule set.
• Prepare VAT report.
and extensive asset network to serve our customers and consumers around the world. Structured as a matrix organization of six geographical regions and ten platforms, Louis Dreyfus Company is active in over 100
countries and employs approximately 15,000 people globally.
Main Responsibilities
Daily Tasks
• Daily prepare bank payment orders and update into the accounting system.
• Daily check & record bank transactions, including credit notes, debit notes, loans, FX deals, loan interest charges...
• Daily reconcile bank accounts with bank statements.
• Monitor & record payment requests for costs associated with business operating activities.
• Monitor AR/AP aging report and highlight if any issues.
• Other tasks as assigned.
Month-end Tasks
• Analyze the monthly expenses and perform necessary accrual transactions, cost allocations to ensure incurred
costs/expenses during the month fully captured.
• Reconcile balance sheet accounts according to reconciliation schedule set.
• Prepare VAT report.
Yêu cầu công việc
• Bachelor's degree in Accounting or Finance.
• Minimum 3-5 years experiences in Accounting.
• Good in English.
• Proficiency in accounting software and MS Excel.
• Attention to detail and accuracy.
• Effective communication skills.
• Ability to work independently and meet deadlines.
Other skills (Computer Skills, etc)
• Proficiency in accounting software and MS Excel.
• Effective communication skills.
Languages:
• Good in English.
Academics (in đậm)
• Accounting/finance or business degree
• Minimum 3-5 years experiences in Accounting.
• Good in English.
• Proficiency in accounting software and MS Excel.
• Attention to detail and accuracy.
• Effective communication skills.
• Ability to work independently and meet deadlines.
Other skills (Computer Skills, etc)
• Proficiency in accounting software and MS Excel.
• Effective communication skills.
Languages:
• Good in English.
Academics (in đậm)
• Accounting/finance or business degree
Quyền lợi được hưởng
Chăm sóc sức khoẻ
Premium Healthcare for employee
Premium Healthcare for employee
Khu vực
Bất Động Sản Centerreal
Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
68 Nguyễn Huệ, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP. Hồ Chí Minh
Công Ty Cố Phần Tư Vấn Đầu Tư Và Quản Lý Bất Động Sản Saigon Center Real một trong những thương hiệu hàng đầu trong lĩnh vực đầu tư và quản lý ,môi giới bất động sản nhà phố trung tâm tại Việt Nam. Được thành lập vào năm 2014, trong gần 5 năm Sài Gòn Center Real đã phấn đấu phát triển bền vững, trở thành doanh nghiệp hàng đầu các quận trung tâm TPHCM trong lĩnh vực tư vấn đầu tư BĐS với quy mô hơn 1000 nhân sự.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2014
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,
Những nghề phổ biến tại Bất Động Sản Centerreal
Bạn làm việc tại Bất Động Sản Centerreal? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Bất Động Sản Centerreal
Click để đánh giá