Việc làm Bất Động Sản Sao Việt

Cập nhật 30/01/2024 13:55
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty cổ phần dịch vụ bất động sản Sao Việt
Customer Care ( NEW- URGENT)
Bất Động Sản Sao Việt
7 việc làm 8 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 18/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Order Processing:
- Making and Following the Contract.
- Process sale orders that reach the company by telephone, letter, e- mail or website also orders generated by sales representatives
- Check and Acknowledge the Purchase Order from customers to ensure that customers have entered correct details, such as prices, product numbers, payment term, delivery time etc..
- Contact Sales/ Customer to resolve any queries or obtain any information that is missing, or incorrect.
Order Entry:
- Enter details of the order on a computer system and forward the orders to the purchasing department, asking for confirmation of stock availability or delivery dates. Before CC release the order to Purchasing or Logistics department, CC might have to check the customer&039;s payment or credit status or obtain authorization from the sales manager.
- Check the delivery and contact details are correct and update customer records with any changes. Also sent the Arrival Notice to Customer if no change.
- When orders are complete, CC advise the finance department to prepare invoices.
Customer Record:
- Create records for new customers, including contact details and the name of the representative managing the account
- Maintain customer sales records
Sales Support:
- Provide support for sales representatives when they are away from the office, make quotation, take calls or e- mails from customers and alert representatives to any urgent issues.
- Deal with routine requests from customers, such as requests for price quotes or delivery dates
- Pass technical queries from sales representatives or customers to the Technical department.
- Update Sales representatives on orders or deliveries.
- Prepare bidding document, or any requested document which is follow the contract.
Sales Team Administration:
- Maintain records of sales and compare them with targets after that sent out the Weekly General Report
- Track all the status of the entire order process Post Sales :
- Process for Product Warranty.

Yêu cầu công việc

- Being able to use office software
- Communication
- Customer service or client management
- Being courteous and professional
- Being proactive and flexible
- Meeting deadlines
- Education: Bachelor degree in business administration or foreign trade.
BENEFITS
- Dynamic and professional environment + Training Courses.
- Team building activities in Vietnam or oversea.
- Monthly company birthday.
- Competitive salary package.
- Young & friendly working environment.
- Full benefit as Vietnam labor law: insurances, annual leave…

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Du lịch nước ngoài, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-18 01:45:02

Khu vực
Báo cáo

Công ty cổ phần dịch vụ bất động sản Sao Việt
Bất Động Sản Sao Việt Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
167 Nguyễn Phúc Nguyên, Phường 10, Quận 3

Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Bất Động Sản Sao Việt thành lập năm 2012, đến nay Sao Việt đã khẳng định được uy tín và năng lực cạnh tranh hàng đầu trong ngành tư vấn, phân phối bất động sản, là đơn vị phân phối chủ lực của một số dự án nổi bật, những giải pháp bất động sản toàn diện. Với ban lãnh đạo đầy kinh nghiệm, tầm nhìn chiến lược và luôn tiên phong trên thị trường

Bạn làm việc tại Bất Động Sản Sao Việt? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Bất Động Sản Sao Việt

Bất Động Sản Sao Việt

Click để đánh giá