Dịch Vụ Bồ Câu ★ 3.7

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Bưu chính viễn thông
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Dịch Vụ Bồ Câu

Buôn bán/ Kinh doanh
Vận tải
Lao động có tay nghề và sản xuất
Kỹ thuật
Quản lý sản phẩm & dự án

Việc làm Dịch Vụ Bồ Câu

Cập nhật 13/12/2024 08:17
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Bồ Câu
LONG BIÊN - FRONT OFFICE LEADER
Dịch Vụ Bồ Câu 3.7★
3 đánh giá 19 việc làm 89 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 26/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/01/2025
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Long Biên - Hà Nội

Mô tả công việc

  • Check-in and check-out procedures: Greet guests, verify identification and credit card information, issue room keys, and provide information about the hotel and its amenities.
  • Guest assistance and problem resolution: Resolve customer inquiries and complaints in a timely and efficient manner, using a professional and courteous manner.
  • Guest information and promotion: Provide guests with information about hotel services and amenities, as well as current promotions and events.
  • Front desk area maintenance: Ensure that the front desk area, work areas, and equipment are clean and well-maintained.
  • Guest requests and inquiries: Respond to guest requests and inquiries in a timely and efficient manner, using a professional and courteous manner.
  • Check-in and check-out records: Maintain accurate records of guest check-ins and check-outs, and report any discrepancies to management.
  • Guest complaints and concerns: Report any guest complaints or concerns to management immediately.
  • Staff scheduling: Schedule and assign staff to ensure efficient operation of the front desk.
  • Staff training: Train new and existing staff on front desk procedures and policies.
  • Creating a positive work environment: Promote a positive and supportive work environment where employee feedback is valued.
  • End-of-shift reports: Review end-of-shift reports to ensure that all transactions are accurate and in compliance with hotel policies.
  • Cash and credit card handling: Ensure that all cash and credit card transactions are handled in accordance with hotel policies.
  • Lead team in achieving review KPIs: Work with the team to develop and implement strategies to improve guest satisfaction and reviews.
  • Ensure that all Guests are checked in & out according to the Framework given.

Quyền lợi được hưởng

  • 13th-month salary
  • Annual leave: 12 days
  • Competitive salary and bonus packages based on work results
  • Opportunity to build a capable and inspired workforce for new hospitality
  • Participating in social insurance, health insurance, and unemployment insurance according to state regulations
  • Evaluation based purely on capacity and rapid growth opportunities

Yêu cầu công việc

  • 2 years of experience as a Guest Service Agent is required
  • Effective communication in both Vietnamese & English, 3rd language is a plus.
  • Team management, planning, and reporting skills
  • Experienced in leading and managing teams of 8-10 people
  • Good communication and guest handling skills
  • Hardworking, honest, careful, enthusiastic, and a good team supporter
  • Good negotiation and persuasion skills; adept at handling complaints
  • Proficient in computer skills

Yêu cầu hồ sơ

CV
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Bồ Câu
Dịch Vụ Bồ Câu Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
31 Phạm Phú Thứ, Phường 11, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Công ty cp dịch vụ Bồ Câu hiện là đối tác lớn của VNPT (Tập Đoàn Bưu Chính Viễn Thông TP HCM) được thành lập 20 / 10 / 2005 theo giấy phép kinh doanh số 0304073779 của sở kế hoạch đầu tư TP Hồ Chí Minh.
Tiêu chí hoạt động của công ty: uy tín, chất lượng và nhanh chóng
Trụ sở chính: 31 Phạm Phú Thứ , phường 11, Q. Tân Bình, TP HCM
Các lĩnh vực hoạt động của công ty là: viễn thông - bưu chính - CNTT:

- Nhóm dịch vụ điện thoại
- Nhóm dịch vụ truyền số liệu
- Nhóm dịch vụ truyền thông
- Nhóm dịch vụ tích hợp. thiết bị, hệ thống, giải pháp
- Nhóm dịch vụ website
- Nhóm dịch vụ chăm sóc khách hàng


Review Dịch Vụ Bồ Câu

3.7
3 review

20/12/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Chính sách phúc lợi rất ok, có hỗ trợ mua nhà cho CBCNV lâu năm (RV)

13/12/2023
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Lương lậu không rõ ràng deal 1 đằng trả 1 nẻo, có trường hợp quỵt luôn tiền hoa hồng của nhân viên (RV)

20/12/2024
Nhân Viên Văn Phòng tại Hồ Chí Minh

Chính sách phúc lợi rất ok, có hỗ trợ mua nhà cho CBCNV lâu năm, chính sách rất thoải mái với nhân viên (RV)

Những nghề phổ biến tại Dịch Vụ Bồ Câu

Bạn làm việc tại Dịch Vụ Bồ Câu? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Dịch Vụ Bồ Câu

Dịch Vụ Bồ Câu

Click để đánh giá