Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Technical Specialist - Food
Hà Thành Haseca
8 việc làm
5 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
13/12/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh
Mô tả công việc
Cross-Departmental Support and SLIM Implementation Coordination: Facilitate the deployment and integration of the SLIM (SGS Laboratory Information Management) system across departments such as Lab, Reporting and Customer Service. This role focuses on:
- Coordinating between teams to ensure smooth and effective SLIM implementation.
- Providing support to help departments optimize workflows, improve data management, and ensure efficient communication across teams.
- Collaborating closely with the global, local IT support team to monitor the implementation process, address technical issues, and ensure that the system meets the specific needs of each department.
- Troubleshooting system issues and assisting teams in effectively using the software, without directly developing or modifying the software. Respond to inquiries or needs from the lab operations team, sales, customer service (CS), and clients promptly and thoroughly.
- Study new regulations and clients' specifications, and provide proper updates and training to all relevant teams.
- Coordinate with other teams or related parties to investigate complaints and claims, suggest solutions for management's approval, respond to clients, and take appropriate actions to improve the situation.
- Review the existing operations and provide appropriate recommendations to the Lab Manager and Supervisors.
- Always comply with the SGS Code of Integrity and QHSE rules.
- Other projects and tasks as assigned by the Food Lab Manager or the Technical Manager.
- Coordinating between teams to ensure smooth and effective SLIM implementation.
- Providing support to help departments optimize workflows, improve data management, and ensure efficient communication across teams.
- Collaborating closely with the global, local IT support team to monitor the implementation process, address technical issues, and ensure that the system meets the specific needs of each department.
- Troubleshooting system issues and assisting teams in effectively using the software, without directly developing or modifying the software. Respond to inquiries or needs from the lab operations team, sales, customer service (CS), and clients promptly and thoroughly.
- Study new regulations and clients' specifications, and provide proper updates and training to all relevant teams.
- Coordinate with other teams or related parties to investigate complaints and claims, suggest solutions for management's approval, respond to clients, and take appropriate actions to improve the situation.
- Review the existing operations and provide appropriate recommendations to the Lab Manager and Supervisors.
- Always comply with the SGS Code of Integrity and QHSE rules.
- Other projects and tasks as assigned by the Food Lab Manager or the Technical Manager.
Yêu cầu công việc
- Minimum of 2 years of experience in a Food Laboratory related to technical processes or an equivalent field.
- Excellent knowledge of chemistry, molecular biotechnology, or microbiology and their applications in the laboratory. Trained or experienced in ISO 17025.
- Strong communication skills (including English): Ability to effectively collaborate with both local and global StarLIMS teams.
- Quick learner: Capable of rapidly understanding new systems and adapting to new tools and processes.
- Must be proficient in using various types of computer software, including Word, Excel, PowerPoint, and Outlook.
- Excellent knowledge of chemistry, molecular biotechnology, or microbiology and their applications in the laboratory. Trained or experienced in ISO 17025.
- Strong communication skills (including English): Ability to effectively collaborate with both local and global StarLIMS teams.
- Quick learner: Capable of rapidly understanding new systems and adapting to new tools and processes.
- Must be proficient in using various types of computer software, including Word, Excel, PowerPoint, and Outlook.
Quyền lợi được hưởng
Được hưởng chế độ BHYT, BHXH, BHTN theo quy định
Khu vực
Hà Thành Haseca
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 5, Toà nhà New Skyline, Lô CC2, Khu ĐTM Văn Quán, Quận Hà Đông
Công ty cổ phần dịch vụ Quốc tế Hà Thành (Haseca) tiền thân là Công ty cổ phần Dịch vụ Hà Thành, được thành lập ngày 12 tháng 12 năm 2009.
Trải qua 10 năm xây dựng và phát triển Haseca đã vươn mình trở thành 1 trong 5 doanh nghiệp hàng đầu hoạt động trong lĩnh vực cung ứng suất ăn công nghiệp, cơm văn phòng tại khu vực miền Bắc. Mỗi ngày cung ứng hơn 60.000 bữa ăn SẠCH – NGON - AN TOÀN - CHẤT LƯỢNG cho hơn 40 đối tác trên khắp các tỉnh miền Bắc.
Hiện nay, với nhu cầu phát triển mạnh, chúng tôi cần tuyển đội ngũ nhân sự bổ sung cho Công ty và các chi nhánh. Rất nhiều các cơ hội mở tới các ứng viên tiềm năng, mong muốn làm việc trong môi trường trẻ, năng động và nhiều cơ hội thử thách bản thân
Những nghề phổ biến tại Hà Thành Haseca
Bạn làm việc tại Hà Thành Haseca? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Hà Thành Haseca
Click để đánh giá