Mô tả công việc
• Assist Human Resources Manager in HR programs such as training and development, employee recognition programs and staff activities for hotel employees.
• Familiarizes and enforces the HR framework including systems of:
Induction and orientation
Training and Development
Performance Appraisal
• Plan and implement all Training programmes of the hotel.
• Plan and implement all English Training programmes of the hotel.
• Ensures all staff facilities are maintained in good order and meet resort’s cleanliness standards.
• Ensures that all staff abide by the hotel grooming standards and resort rules.
• Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
Quyền lợi được hưởng
Trao đổi trong quá trình phỏng vấn
Yêu cầu công việc
• Certification: Hospitality Training Skills (prefer but not require).
• Experience: Minimum 2 years HR experience
• Others/khác:
Excellent written and verbal communication skills in English.
Highly motivated, flexible, reliable, honest, and resistant to pressure.
Good in operation management and problem-solving skill, computer skill.
Yêu cầu hồ sơ
Với phương châm “Tận tâm – Chuyên nghiệp – Minh bạch” – “Khác biệt đến từ sự tâm huyết” Công ty Cổ Phần Dịch Vụ Tang Lễ BlackStones –đã và đang là đơn vị cung cấp dịch vụ theo yêu cầu chuyên nghiệp & đáng tin cậy, đồng hành cùng khách hàng một cách chu toàn, nghĩa tình.
Với đội ngũ cố vấn chuyên nghiệp đến từ Malaysia, Đài Loan và Nhật luôn sẵn sàng hỗ trợ và chăm sóc khách hàng một cách toàn diện và chu đáo nhất.