Phúc lợi
- Xe đưa đón
- Đào tạo
Mô tả Công việc
- Payment support
Assist in processing payment requests from departments and suppliers.
Update and monitor payment status on the system.
- Issue invoices
Implement invoices as requested by the sales department and customers.
Check the accuracy of the information on the invoice before issuing it.
Store and manage issued invoices according to company regulations.
Assist in resolving invoice-related issues with customers and related departments.
- Paperwork
Support the organization and storage of accounting documents, including invoices, receipts, and related paperwork.
Enter data into the accounting system and check the information, to ensure data accuracy.
Yêu Cầu Công Việc
Majoring in Accounting, Finance or related fields.
Being good at using Microsoft Office (especially Excel) is a plus.
Good communication skills and ability to work in a team.
Dynamic, enthusiastic and willing to learn.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty Cổ Phần DV Thủ Tục Thuế Cao Minh là Công ty chuyên hoạt động trong lĩnh vực kê khai thuế gồm có kê khai thuế hàng tháng, hàng quý và quyết toán thuế hàng năm, hoàn thuế, tư vấn thuế, dịch vụ kế toán trọn gói từ thiết lập hồ sơ khai thuế ban đầu đến dịch vụ kê khai thuế hàng tháng, quý, làm sổ sách kế toán, báo cáo thuế, báo tài chính, quyết toán thuế ngoài ra chúng tôi còn hoạt động tư vấn quản lý doanh nghiệp , dịch vụ hỗ trợ thành lập doanh nghiệp, giải thể doanh nghiệp, thay đổi nội dung đăng ký kinh doanh, dịch vụ đăng ký lao động tiền lương, BHXH, BHYT ,BHTN, công đoàn, rà soát dọn dẹp sổ sách kế toán, kiểm toán báo cáo tài chính, tư vấn thiết lập hoá đơn tự in, nhận đặt in hoá đơn cho doanh nghiệp.