Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
JOB DESCRIPTION
- Coordinate with Cargo Manager for overall managing on allocation, space allocated to agents (GCAs & Local), guidance on space utilization & flight load planning
- Sales activities (both outdoor & indoor) to agents for cargo to fill up flights. Close working with Cargo Manager for proper Pricing scheme to ensure Revenue & Profit are achieved.
- Monitor space availability ex hub for sales orientation.
- Support Cargo Manager in market rate update/competition trend/feedback by customer in terms of pricing.
- Support Manager to develop other products within team.
- Working in close contact with the Customer Service team provides the first point of contact for clients.
- The purpose of the department is to provide an excellent customer experience throughout all steps of a shipment, from pre-sale to after-sale.
- Utilize fully all chances about the space as well as the rates to increase the volume/selling rate to make the highest revenue and profit.
- Work with team and airlines principal for space from hub.
- Ensures customers are: providing information on the status of a shipment, proactively advising customers in case of irregularities, and starting the tracing process;
- Responsible for accurate invoicing by matching the bookings to the correct rates and conditions, and deal with customer rate disputes.
- Take care of services to limit missing/damaged/delayed so that the freight arrives destination as scheduled
- Respond all involved requirements to the customers in case of delay/missing/damaged/ no information …
- Advise and Instruct the customers all regulations and requirements from Head Office to avoid the problems
- Take care the key and new customer accounts and Often proactively interact with the customers
- Making the weekly/monthly report as required.
Yêu Cầu Công Việc
- Having 2-3 years of sales experience at coloader or forwarder (air cargo) companies.
- Having knowledge of Cargo Industry, customer service processes, procedures & products, and booking tools;
- Bachelor’s degree in Aviation/Business Administration/Foreign Trade, Logistics, Supply Chain.
- Prefer candidates who have knowledge about Aircraft type/ULD, Air Cargo.
- Fluent in English.
- Good in Microsoft Office Suite (Word, Excel, Outlook).
- Be willing to work overtime and follow the airline's work schedule.
- Strong communication and customer focus.
- Excellent organizational skills with the ability to prioritize and manage multiple tasks simultaneously.
- Ability to work independently and as part of a team.
- Positive attitude and a willingness to learn.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY CP DVTM & SX GIA BẢO PHÁT là một trong những đơn vị hàng đầu trong lĩnh vực cung cấp dòng sản phẩm khóa cửa và các phụ kiện dành cho cửa bao gồm cửa gỗ và cửa nhôm kính mang thương hiệu GMB sản xuất trên dây chuyền hiện đại từ Italy. Các sản phẩm của công ty bao gồm: Khóa điện tử, khóa thẻ từ dành cho khách sạn, khóa đồng, khóa inox, khóa nhôm kính, bản lề, cremone.
Sở hữu kênh phân phối rộng khắp cả nước, tính đến nay, hệ thống đại lý phân phối chính hãng của công ty đã có mặt tại 63 tỉnh thành trên toàn quốc, và số đại lý tại mỗi tỉnh sẽ liên tục tăng lên cùng với sự cải thiện không ngừng về chất lượng sản phẩm và dịch vụ.
Với đội ngũ nhân viên giàu kinh nghiệm và nhiệt huyết với công việc. Trong suốt những năm qua, sản phẩm của công ty liên tục được lựa chọn cho các lâu đài, biệt thự cao cấp, góp phần vào việc đảm bảo an toàn và làm đẹp cho những công trình tại các khu đô thị thuộc Vingroup, Nam Cường, FLC…
Với phương châm “làm việc bằng cái tâm của người yêu nghề”, do vậy chất lượng sản phẩm luôn là yếu tố quan trọng nhất đối với công ty. Trong từng sản phẩm bán ra, ngoài việc không ngừng nâng cao chất lượng của sản phẩm. Công ty còn luôn lắng nghe và tiếp thu những ý kiến đóng góp từ phía khách hàng để giúp sản phẩm đáp ứng tốt nhất nhu cầu của thị trường và đi kèm đó là dịch vụ bảo hành, bảo trì và hỗ trợ kỹ thuật nhanh nhất, nhằm mang lại cảm giác hải lòng nhất tới Quý khách hàng.
Trong bước dưởng thành công sắp tới, khóa cửa GMB rất mong tiếp tục nhận được sự ủng hộ nhiệt tình từ phía Quý khách hàng, cũng như được tiếp thu những ý kiến đóng góp quý báu giúp công ty phục vụ khách hàng tốt hơn!
Xin chân thành cảm ơn!