Dialectica is a B2B information services firm that serves the world's top business professionals, by enabling them to gather real-time information and insights from industry experts across various markets, industries, and regions.
Driven by our mission to achieve unparalleled customer recognition, we are developing the most trusted and innovative knowledge-sharing platform in the world.
About The Role
As an Associate in the Client Service Team, you'll connect clients with industry experts. Your role involves understanding clients' needs and identifying the right experts to meet them. Juggling multiple projects will help you develop essential skills in sales, time management, negotiation, and professional communication.
Your key responsibilities will include:
- Reviewing client project briefs to understand their knowledge gaps and conducting high-level industry and company research to identify relevant experts
- Utilizing phone, LinkedIn, and email outreach to engage with industry experts
- Screening experts to assess their suitability and relevance, focusing on quality
- Scheduling interviews between clients and experts and ensuring client satisfaction throughout the process
- 0-3 years of work experience in client service or related roles
- Bachelor's degree or equivalent qualification
- Fluency in English; N3 and above proficiency in Japanese is essential
- Strong communication and interpersonal skills
- Ability to perform high-level research and critical thinking
- A client-oriented mindset and passion for delivering quality service
- Strong organizational skills with the ability to manage multiple projects simultaneously
- The opportunity to gain transferable skills including research, sales, negotiation, commercial awareness, professional communication, time and project management
- Learning and Development programs including but not limited to our onboarding bootcamp, Mini-MBA program, and step up programs
- Be part of a creative, entrepreneurial and fast-paced, workplace guided by the values of transparency, diversity, quality, caring, teamwork, ownership, leadership, and constant improvement
- Competitive compensation schemes including a monthly performance bonus
- Private medical insurance and competitive savings plan
- Sponsored health and wellbeing and team bonding activities
- The opportunity to work and live in Athens, Montreal or Vancouver through our exchange program
- Work in a collaborative, and diverse hub in the heart of Ho Chi Minh City
Công ty cổ phần dịch vụ và tư vấn CF là công ty chuyên cung cấp các sản phẩm gia công chính xác, sản phẩm tự động hóa cho ngành công nghiệp nhẹ, công nghiệp điện tử, công nghiệp nặng phục vụ cho trong nước và xuất khẩu.
Hiện tại công ty có 2 nhà máy gia công sản phẩm chính ở Long Biên, Hà Nội và nhà máy ở Thủy Nguyên, Hải Phòng. Công ty sắp hoàn thành 1 nhà máy kim loại tấm với diện tích hơn 12,000m2 tại Phú Thọ, chuyên sản xuất quạt công nghiệp, thang máng cáp, tủ điện, ống gió và các sản phẩm kim loại tấm, cung cấp cho các công ty, tập đoàn lớn trong và ngoài nước.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng đầy đủ bảo hiểm xã hội, thất nghiệp.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Trò chơi
- Giải trí...
Lịch sử thành lập
-
Công ty cổ phần dịch vụ và tư vấn CF là công ty chuyên cung cấp các sản phẩm gia công chính xác, sản phẩm tự động hóa cho ngành công nghiệp nhẹ, công nghiệp điện tử, công nghiệp nặng phục vụ cho trong nước và xuất khẩu. thành lập năm 2009
Mission
- AirBlower luôn mong muốn mang đến cho quý khách hàng sự hài lòng nhất. Chúng tôi sẽ cố gắng hoàn thiện và phát triển để mang đến những sản phẩm chất lượng cao, đáp ứng mọi nhu cầu của khách hàng.