Main Duties:
- Develop and implement HR strategies focused on talent acquisition and retention, performance management, learning, and development
- Collaborate with management to set goals, enhance engagement, and improve retention
- Serve as a trusted advisor for employees, foster leadership, and create a positive work environment
Requirements:
• A passionate professional with a systematic approach and team management skills
• A leader strong in communication and problem-solving
• A professional with conversational-level English
• At least 3 years of experience in a similar role
Benefits:
- Full-time work in of the company’s offices (Da Nang, HCMC, Hong Kong, Cyprus.,)
- A team of 150+ people from various countries and cultures
- A low-bureaucracy environment focused on results and innovation
- Reasonable salary
Công ty HAIVANSHIP được thành lập năm 2005, hoạt động trong lĩnh vực Hàng hải.
Thế mạnh của công ty là có thể cung cấp gói dịch vụ toàn diện cho các chủ tàu và chủ hàng trong lĩnh vực hàng hải bao gồm: thu xếp thủ tục nhập xuất cảnh cho tàu biển; bố trí tàu lai dắt cho tàu cập cảng an toàn; thu xếp việc bốc dỡ, kiểm đếm giao nhận hàng hóa tại cảng; dịch vụ cứu hộ hàng hải và ứng phó sự cố tràn dầu...