Việc làm Thương hiệu thời trang IVY moda

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Dư Kim - Thương hiệu thời trang IVY moda
Marcom Lead - Trưởng Nhóm Marketing và Truyền Thông (Retail)
Thương hiệu thời trang IVY moda
3 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 12
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 12
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 02/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 02/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Tam Son International JSC is a member of the Openasia Group, a multi-industry investment group established in 1994 in Vietnam.
Established in 2005, Tam Son serves as a bridge between the elite class in Vietnam and global luxury brands, celebrating creativity and values deeply rooted in craftsmanship. With a reputation built overtime, Tam Son continually expands its brand portfolio, asserting a strong position in the fields of Fashion, Watches & Jewelry, Lifestyle and Beauty. Gradually, Tam Son evolves into a curator of premium experiences, honoring beauty and becoming our customers' companion to discover inspiration.
MarCom Lead is responsible for handling a wide range of projects and for the brand's communication and branding by serving them as the primary contact point and coordinator for all the local activities. providing suitable marketing and communication campaigns, and liaising between brand and internal resources to ensure the efficiency of outcomes. Main responsibilities include fashion brands and digital projects of the group Openasia and Tam Son.
1. Research market and communication trends as well as client's information
- Observe and capture market and communication trends, especially in related fields.
- Acquire understanding of the client's product or service, the market and its consumers - and understand their objectives in terms of sales, market share, brand awareness and positioning.
2. Act as a key contact point for the brand for management and execution
- Build strong, long-term client relationships and maintain frequent interaction.
- Develop a detailed project plan, monitor progress and provide end-to-end project management.
- Understand larger financial picture and the impacts of Marcom activities on client's overall performance.
- Manage client's expectations and interpret client's feedback for change or improvement.
3. Coordinate with other departments and team members
- Oversee various execution stages and ensure adequate resources to meet projects' deadlines, maximizing.
internal interests and external profits.
- Create organized and clear communications at all levels and across all departments.
- Develop team members by coaching, training, and identifying areas of growth.
4. Digital Project Manager
- MKT Automation Strategy and coordinator.
- Communication leader in brands development on e-commerce platforms or their own website.
5. Other tasks assigned by the line manager
- Deliver reports, analysis, and other tasks as requested.1. Core Competencies
- Organized and detail-oriented
- Creative thinking, good communication, and motivation
- Teamwork and responsibility
2. Skills
- Excellent communication and presentation skills, both verbal and in writing (Both Vietnamese and
English)
- Desk research and analysis skills
- Fluency in both verbal and written English is preferred
3. Knowledge & Qualification
- Experience: With at least 5 years of marketing communications experiences
- Education: BA degree in Communications, Advertising, Business, Marketing or related disciplines
- Knowledge: High-end product market, Experience in building marketing strategies in all aspects (branding,
products, distribution...)Thưởng
Year-end bonus, Annual salary review
Chăm sóc sức khoẻ
Health insurance for yourself
Hoạt động nhóm
Training, Coaching, Birthday, Year-end party, etc.
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần Dư Kim - Thương hiệu thời trang IVY moda
Thương hiệu thời trang IVY moda Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

IVY moda là nhãn hiệu các sản phẩm thời trang được đăng ký bảo hộ tại Việt Nam của công ty Cổ phần Dự Kim. IVY là một loại cây có tên gọi là Trường Xuân, tượng trưng cho vẻ đẹp vĩnh cửu của người phụ nữ. Thương hiệu IVY có mặt tại thị trường thời trang Việt Nam từ tháng 10/2005, với nhà máy sản xuất và hệ thống bán hàng, nhân sự ổn định và hoàn thiện, đã trở thành 1 thương hiệu thời trang cao cấp. 

Chính sách bảo hiểm

Đầy đủ các chế độ phúc lợi: bảo hiểm, phép năm, công đoàn..

Các hoạt động ngoại khóa

  • Có cơ hội tham gia các event siêu hấp dẫn của Công ty

Lịch sử thành lập

  • 2005: Thành lập
  • 2014-2016: Thời trang xu hướng thay thế thời trang công sở
  • 2017: Thành lập nhà máy thuộc Top 3 Đông Nam Á
  • 2021: Đạt 80 cửa hàng trên toàn quốc
  • 2022: Ra mắt thương hiệu thời trang nam Metagent

Mission

  • Giá trị cốt lõi:
  • Kiên trì, bền bỉ
  • Chính trực 
  • Sáng tạo
  • Đơn giản hóa
  • Luôn là chính mình

Những nghề phổ biến tại Thương hiệu thời trang IVY moda

Bạn làm việc tại Thương hiệu thời trang IVY moda? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thương hiệu thời trang IVY moda

Thương hiệu thời trang IVY moda

Click để đánh giá