Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Responsibility 1: Manage and improve existing external channels
- Ensure the well run of existing external channels at all stores, including dealing with emergency operation situations, and detecting, informing, and supporting Product team to manage trader transactions (high value transactions with low product profit rate).
- Standardize and improve operations (including create and update appropriate SOPs), and optimize store resources.
- Track and measure store staff’s productivity; evaluate and improve staff’s productivity.
- Connect, build, and maintain healthy network between HO, store staffs, and partner’s personal in-charge (KAM).
- Increase customer satisfaction, maintain loyalty customers, and attract new customers through high-quality services (including helpful and fast CS activities), and attractive marketing activities.
- Support stores in administration activities, including expenses/ invoice reconciliation and posting, and other admin tasks.
- Responsibility 2: Approach new external channels (including expand existing channels to all stores)
- Conduct R&D activities to identify and propose new business opportunities and new partners to balance benefits and reduce risk of counting too much on some specific channels.
- Prepare and review contracts and related documents for the current and approach new channels.
- Manage and balance channels benefits to ensure sustainable growth.
Yêu Cầu Công Việc
- Qualifications (Essential): Bachelor’s Degree
- Major: E-commerce, Business Administration, Supply Chain and Logistics, Marketing or equivalent
- Professional Certificate (If any)
- Essential Skills and Experience:
- Sales-oriented, data-driven;
- Growth and service mindset;
- Logical thinking, critical thinking, and problem solving;
- Knowledge of ecommerce and/or business.
- Proactive and highly motivated team player.
- Responsibility and accountability;
- Organizational and time-management skills.
- Good communication skills.
- Proficient in Microsoft Excel, Google Sheet.
- Analytics skills, and BI tools (Power BI and Tableau).
- Other special requirements:
- Good English communication (reading and writing);
- Ready to travel (domestic stores);
- Ready to work overtime.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập vào cuối năm 2016, CÔNG TY CỔ PHẦN ECOE VIET NAM đã trở thành một trong những Sàn Giao Dịch Bất Động Sản uy tín hàng đầu tại Thành Phố Hồ Chí Minh nói riêng và thị trường bất động sản Việt Nam nói chung. Chúng tôi tự hào là “ĐỐI TÁC CHIẾN LƯỢC – PHÂN PHỐI CHÍNH THỨC F1” các dự án, khu đô thị của những chủ đầu tư Uy Tín tại Việt Nam như (Vingroup, Novaland, Vinhomes, Sunshine, Masterise Homes, Hồng Hà, Đất Xanh, Pigroup…)
CÔNG TY CỔ PHẦN ECOE VIET NAM chuyên tư vấn môi giới & phân phối các dự án bất động sản với đa dạng loại hình Căn hộ chung cư, Nhà phố, Biệt thự, Shophouse Condotel & Bất động sản nghỉ dưỡng tại thị trường TP. Hồ Chí Minh, Đà Nẵng, Nha Trang, Phú Quốc, Vũng Tàu, Phan Thiết…
Ecoe Việt Nam được sinh ra để định hình lại bất động sản bằng nền tảng công nghệ tất cả trong một và mang lại những giá trị đích thực từ Bất động sản mà bạn xứng đáng có được. Chúng tôi liên tục thu thập, kiểm tra và đánh giá các bất động sản để trao cho bạn một thông tin chính xác nhất với các yếu tố pháp lý đã được chúng tôi thẩm định và kết nối bạn với những chuyên gia phù hợp.