Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Manage the daily operations of the projects of Unit.
- Collaborate to jointly establish, maintain and lead business relationships with clients, demonstrating the company‘s spirit and values through each work for clients.
- Manage and maintain team performance and motivate human resources in projects.
- Manage and maintain financial performance of multiple projects by tracking and forecasting PnL.
- Making decisions about problems that occurred in the entire program that supports service Contact Center transcosmos’ Client and its analysis.
- Play a leadership role in identifying business opportunities and selling our value to address client needs.
- Demonstrate high level of knowledge of the client‘s industry, industry trends, client‘s business objectives and market opportunity techniques in developing high quality opportunity plans in support of client and our growth objectives.
- Ensure and maintain smooth communication between the project and the units.
- Keep track of the quantity of assets and facilities assigned to.
- Prevent and prevent fraud risks and thoroughly handle fraud cases.
- Responsible for evaluating quality management reports from direct report; Ef ective management of solutions to ensure operational ef iciency.
- Monthly & other BAU reports.
WORK LOCATION & WORKING TIME: ON-SITE in JAPAN
- Tokyo City, Ikebukuro: Weekday 10:00 AM - 7:00 PM
- Or Okinawa City, Naha: Weekday 9:00 AM - 6:00 PM
Yêu Cầu Công Việc
- 5+ years’ experience in BPO Operations and Management, with a proven track record of handling large teams and delivering results.
- 3+ years of experience as a senior operation manager in a BPO environment.
- Experience in handling at least 100 FTEs.
- Fluency in English (must have CERT level C1).
- Priority is given to candidates with additional Japanese proficiency.
- Strong leadership and people management skills.
- Excellent communication and client management skills. Ability to manage relationships with multiple stakeholders.
- Strong analytical and problem-solving skills. Ability to make data-driven decisions.
- In-depth understanding of BPO operations, including KPIs,
- Excellent verbal and written communication skills.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: - 3 months
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Đồng nghiệp:
- Multinational work environment with global clients and expert teams.
- Opportunities to collaborate with leading companies and high-expertise regional/ global teams. - Phúc lợi:
- During three-month training period the company compensate the housing fee.
- Full social insurance and health insurance. - Lương: Cạnh tranh
VIA English Academy – Tiếng Anh giúp mở rộng cánh cửa Quốc tế, mang đến rất nhiều cơ hội cho chúng ta. VIA luôn tâm niệm rằng học tiếng Anh không chỉ là học một ngôn ngữ mới, mà còn học cách tư duy, khai phá kiến thức, học kỹ năng mềm và vốn sống để tự tin hòa nhập môi trường học tập và thành công trong môi trường làm việc toàn cầu. Chính vì thế, với triết lý đào tạo “Khám phá ngôn ngữ để thay đổi hành vi”, VIA đào tạo học viên không những học tốt tiếng Anh mà thông qua tiếng Anh, Học viên sẽ học được “Thái độ – Kỹ năng – Kiến thức” (Attitude – Skill – Knowledge) để phát triển năng lực toàn diện. Bên cạnh đó, VIA áp dụng mô hình đào tạo S.M.I.L.E giúp Học viên tăng sự tương tác lên đến 90% và giúp Học viên nhớ bài ngay tại lớp, tạo sự hứng thú cho Học viên và không đặt nặng mang bài vở về nhà. Sự tương tác thường xuyên, liên tục giữa Giáo viên với Học viên và giữa các Học viên với nhau giúp Học viên có cái nhìn đa chiều và tư duy chặt chẽ hơn.