Mô tả công việc
• Responsible for achieving sales target
• Responsible for working shifts, timekeeping, assignment, and employee evaluation of the store.
• Train retail staff in product knowledge as well as how to communicate with customers to bring in revenue for the store.
• Build a good working environment for retail staff to match with the store as well as the company.
• Plan and organize requests of relevant departments to ensure store activities on time and effective.
• Receive and handle customer inquiries and complaints.
• Make daily, weekly, and monthly reports on revenue, goods, and personnel for the management to clearly catch up the business situation at the store.
• Strictly control goods, regularly count inventory to avoid loss of goods. Compensation for loss according to the company's regulations.
• Monitor the display, keep images at the store as VM guidelines/concept.
• Keep the entire store clean and tidy, orderly arrangement according to goods zones and comply with company regulations.
• Perform other assigned tasks of management.
Yêu cầu công việc
• Diploma or Degree holder in Business Administration or related disciplines
• At least 1-3 years related retail operations experience in equivalent level in retail, preferably fashion industry
• Fast learner, integrity and self-motivated and able to work under pressure
• Good team player with strong communications skills
• Detail oriented and possess a strong analytical mindset
• Good command of spoken and written English
• Familiar with Microsoft Office (Word, Excel & Power Point)
Quyền lợi được hưởng
• Competitive salary
• 2 months probation with 100% of gross salary and SMUI
• 13th month salary and yearly bonus
• Full benefit package applied according to current Labor law.
• Professional and dynamic working environment in international company
• Healthcare insurance package and annual health check
• Internal employees with 50% discount of Skechers brand
Công Ty Cổ Phần GLOBAL CATERING là công ty sản xuất suất ăn công nghiệp qui mô 10000 suất ăn/ ngày tại Dĩ An Bình Dương. Với chứng nhận HACCP và qui trình an toàn vệ sinh nghiêm ngặt, GC đủ sức phục vụ những món ăn vừa đẹp mắt, ngon miệng mà vẫn đảm bảo yêu cầu ATVSTP cao nhất.
Đầu tư day chuyền công nghệ hiện đại, đội ngũ lãnh đạo nhiều kinh nghiệm, bếp trưởng, bếp phó đều là những người nhiều năm kinh nghiệm trong việc quản lý nhà hàng, khách sạn, resort.. được đào tạo bài bản từ Singapore, Mỹ… GC hứa hẹn là một môi trường làm việc thân thiện, năng động, nhiều cơ hội thăng tiến.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2012
Mission
- Với chính sách “Coi trọng và phát triển con người, trọng dụng nhân tài” Đại Phát luôn đón chào các tài năng đến làm việc tại công ty và cùng chung sức vì sự phát triển của Đại Phát.