Mô tả công việc
Summarize and track payment progress (if any)
Responsible of receiving/ transferring stock between warehouses
In charge of paper work for contract, termination notice, liquidation, payment... with local suppliers, partners, customers
Follow up and record documents with Internal Process and Documents in hard & soft copies
Responsible of receiving/ returning orders from customer and create/ update sales order in the system to deliver to customer/ return to warehouse.
Understand and follow the internal company process.
Support Teams and cooperate with other departments to ensure efficient function
Prepare Daily Report, Weekly Report, Monthly Reports: Nespresso Reports, SSL Report, Timesheet Report
Yêu cầu công việc
Good command in written and spoken English.
Dynamic, supportive as Can Do attitude.
Careful, proactive and reliable.
Bachelor’s degree in English, Logistics, International Business, Economics, etc.
Excellent computer skills (Microsoft Office especially Excel)
Having under 1 year working experience in administration, preferably with foreign companies
Well organized and good follow up on multi- tasks.
Quyền lợi
- Supported with regular training to improve specialized knowledge
- Labor contract, social insurance, health insurance
- 13th month salary, gifts on birthday, holidays and New Year
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-26 01:20:03
Công ty Cổ phần HANOTECH VIỆT NAM được thành lập năm 2009, là doanh nghiệp kinh doanh thương mại tập trung vào phân phối hóa chất ngành công nghiệp sơn, nhựa, dệt may, thực phẩm, dược phẩm và hóa mỹ phẩm. Với trang thiết bị hiện đại, cùng với nhóm quản lý chuyên nghiệp, đội ngũ nhân viên trình độ cao, Công ty Cổ phần HANOTECH VIỆT NAM mang đến những sản phẩm chất lượng cao, tiến độ giao hàng nhanh chóng đảm bảo, giá thành hợp lý nhằm đáp ứng tốt nhất mọi yêu cầu của khách hàng.