Mô tả công việc
• Provides efficient and comprehensive secretarial services to Room division staff to meet the needs of customers
• Reports directly to and communicates with the General Manager on all administrative matters
• Stores and keeps all confidential information
• Cooperates, coordinates and communicates with Department Heads and other inter-departmental secretaries as appropriate
• Distribution of memos, letters and other information etc
• Arranging internal / external appointments
• Handling reservation as requested
• Translating incoming letters, documents, articles by request
• Meet and greet visitors
• Liaise with clients, suppliers and other staff
Quyền lợi được hưởng
- Service charge, Bonus, Insurance,
Yêu cầu công việc
- 1 - 2 years related experience or a combination of education and experience
- Bachelor’s Degree or Diploma in English Language University or related field
- Proficient use of Microsoft office
- Good communication and writing skills
- Task and Project Management skills
Yêu cầu hồ sơ
- Nộp hồ sơ online qua địa chỉ email thuydung.NGUYEN(accor.com
Hạo Phương Là nhà phân phối các sản phẩm điện, nhà tích hợp hệ thống tự động hóa – Hạo Phương với niềm đam mê và lý tưởng rõ ràng đã không ngừng nổ lực vươn lên và đã trở thành một trong những nhà phân phối thiết bị điện công nghiệp hàng đầu tại Việt Nam.
Chúng tôi mang đến cho quý khách hàng, đối tác những sản phẩm, giải pháp tối ưu, tiết kiệm năng lượng và thân thiện với môi trường. Hiện này, các sản phẩm do Hạo Phương cung cấp đã có mặt tất cả các khu công nghiệp trong điểm trong cả nước, tạo được sự tin tưởng nơi người sử dụng.
Mã số thuế: 3700625210
Địa chỉ: Số 88, đường Vĩnh Phú 40, khu phố Hòa Long, Phường Vĩnh Phú, Thành phố Thuận An, Tỉnh Bình Dương, Việt Nam
Người đại diện: Nguyễn Tất Dương
Ngày hoạt động: 2005-03-14