Mô tả công việc
Customer Support:
Provide accurate, valid, and complete information by using the right methods/tools.
Respond promptly to customer inquiries via email, chat, and social media.
Resolve product or service problems by clarifying the customer&039;s complaint, determining the cause, selecting and explaining the best solution, expediting correction or adjustment, and following up to ensure resolution.
Check outside orders, process and follow with company’s providers.
Make sure the quality/ quantity / price of products when dealing with providers.
Find new providers and Follow carefully with providers to make sure quality when delivering and solve problem ASAP.
Customer Relationship Management:
Maintain a positive, empathetic, and professional attitude toward customers at all times.
Keep records of customer interactions, process customer accounts, and file documents.
Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication.
Market Insight:
Stay updated with product knowledge and changes in company policies to ensure accurate communication with customers.
Gather customer feedback and share insights with the product and marketing teams.
Yêu cầu công việc
Skills in listening, problem- solving conflict handling.
High collaboration with all departments, open- minded & flexible align the process with counterparts from other functions.
Proactive attitude, hardworking, methodical and very structured, able to work both independently and within a team.
Minimum of 1- 2 years of experience in the relevant field. Experience in branding is an advantage.
Bachelor’s Degree.
Written and english communication is a mandatory·
Quyền lợi
Other benefits as company’s regulation
Entitled to Vietnamese national and public holidays according to the labor code
Bonus and commission based on KPI performance.
Parking allowance
Birthday welfare
Paid Annual leave
Team building activities and social events (company trips, charity trip, New Year’s party, kickoff party, team building, lucky money)
Social health insurance
13 month salary
Competitive Salary (to be discussed more in the interview)
A focus on personal and professional growth,
Sales commission volume- based.
Professional and dynamic working
A chance to develop working practices and knowledge base with foreign managers.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-22 23:20:02
Chuyên nghiệp và đam mê làm đẹp là 2 từ chung diễn tả về chúng tôi. Và mặc dù mỗi người đều đến từ nhiều xuất phát điểm, hoàn cảnh cũng như ngành nghề khác nhau nhưng tất cả chúng tôi đã gặp nhau tại ngôi nhà chung Happyskin với 1 khao khát cháy bỏng: làm sao để việc làm đẹp trở nên dễ dàng hơn, nhanh hơn và thú vị đến mức bạncảm thấy hạnh phúc khi được “tô điểm” cho chính mình, thay vì là nghĩa vụ hay gánh nặng trên vai mỗi người phụ nữ.
Review HappySkin VietNam
Công ty không hề có phòng nghiên cứu và phát triển sản phẩm, không kiện toàn được bất cứ thứ gì từ quy trình làm việc(RV)
Công ty benifits tệ nhé, đóng bảo hiểm trên lương cơ bản 5 triệu (RV)
Công ty vận hành 5-6 năm rồi mà quy trình làm việc không có, dàn manager thì không có kinh nghiệm (RV)