Việc làm Hợp tác Hưng Thịnh

Cập nhật 02/12/2024 17:37
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công ty cổ phần hợp tác Hưng Thịnh
LONG BIÊN - FRONT OFFICE LEADER
Hợp tác Hưng Thịnh
6 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 26/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/01/2025
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Long Biên - Hà Nội

Mô tả công việc

  • Check-in and check-out procedures: Greet guests, verify identification and credit card information, issue room keys, and provide information about the hotel and its amenities.
  • Guest assistance and problem resolution: Resolve customer inquiries and complaints in a timely and efficient manner, using a professional and courteous manner.
  • Guest information and promotion: Provide guests with information about hotel services and amenities, as well as current promotions and events.
  • Front desk area maintenance: Ensure that the front desk area, work areas, and equipment are clean and well-maintained.
  • Guest requests and inquiries: Respond to guest requests and inquiries in a timely and efficient manner, using a professional and courteous manner.
  • Check-in and check-out records: Maintain accurate records of guest check-ins and check-outs, and report any discrepancies to management.
  • Guest complaints and concerns: Report any guest complaints or concerns to management immediately.
  • Staff scheduling: Schedule and assign staff to ensure efficient operation of the front desk.
  • Staff training: Train new and existing staff on front desk procedures and policies.
  • Creating a positive work environment: Promote a positive and supportive work environment where employee feedback is valued.
  • End-of-shift reports: Review end-of-shift reports to ensure that all transactions are accurate and in compliance with hotel policies.
  • Cash and credit card handling: Ensure that all cash and credit card transactions are handled in accordance with hotel policies.
  • Lead team in achieving review KPIs: Work with the team to develop and implement strategies to improve guest satisfaction and reviews.
  • Ensure that all Guests are checked in & out according to the Framework given.

Quyền lợi được hưởng

  • 13th-month salary
  • Annual leave: 12 days
  • Competitive salary and bonus packages based on work results
  • Opportunity to build a capable and inspired workforce for new hospitality
  • Participating in social insurance, health insurance, and unemployment insurance according to state regulations
  • Evaluation based purely on capacity and rapid growth opportunities

Yêu cầu công việc

  • 2 years of experience as a Guest Service Agent is required
  • Effective communication in both Vietnamese & English, 3rd language is a plus.
  • Team management, planning, and reporting skills
  • Experienced in leading and managing teams of 8-10 people
  • Good communication and guest handling skills
  • Hardworking, honest, careful, enthusiastic, and a good team supporter
  • Good negotiation and persuasion skills; adept at handling complaints
  • Proficient in computer skills

Yêu cầu hồ sơ

CV
Khu vực
Báo cáo

Công ty cổ phần hợp tác Hưng Thịnh
Hợp tác Hưng Thịnh Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Đường 6, Khu công nghiệp Bình Xuyên, Bình Xuyên

Thành lập năm 2016, Công ty Cổ phần Hợp tác Hưng Thịnh là đơn vị có thế mạnh trong sản xuất và cung cấp các sản phẩm kim loại cho thị trường lắp ráp xe máy, xe điện, ô tô cũng như cho thiết bị gia dụng cho thị trường xuất khẩu. Công ty sở hữu toàn bộ công nghệ sản xuất Dập, cắt uốn, hàn, sơn và gia công chế tạo khuôn mẫu. Công ty coi trọng nguồn nhân lực như là tài sản quý giá nhất và luôn chú trọng phát triển đội ngũ lao động và cán bộ có chuyên môn và tâm huyết.

Những nghề phổ biến tại Hợp tác Hưng Thịnh

Bạn làm việc tại Hợp tác Hưng Thịnh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Hợp tác Hưng Thịnh

Hợp tác Hưng Thịnh

Click để đánh giá