Việc làm In Hồng Hà

Cập nhật 24/07/2024 22:23
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần In Hồng Hà
Korean Sales Manager
In Hồng Hà
4 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 26/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/09/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Number 24149570

Job Category Sales & Marketing

Location Renaissance Riverside Hotel Saigon, 8-15 Ton Duc Thang Street, District 1, Ho Chi Minh City, Ho Chi Minh, Viet Nam VIEW ON MAP

Schedule Full-Time

Located Remotely? N

Relocation? N

Position Type Non-Management

Position Summary

Contact appropriate individual or department (e.g., Sales, Data Administration, Accounting) as necessary to resolve guest calls, requests, or problems. Use sales techniques that maximize revenue while maintaining existing guest loyalty to Marriott, including up-selling. Determine and give complimentaries to guests as gifts for their patronage (e.g., rewards points, show tickets, gift certificates). Promote awareness of brand image internally and externally. Process requests for redeeming Marriott Rewards points. Process all reservation requests, changes, and cancellations received by phone, fax, or mail. Enter Marriott Rewards information into appropriate software when taking guest reservations. Answer, record, and process all guest calls, requests, questions, or concerns. Perform general office duties to support Sales & Marketing (e.g., filing, sending emails, typing, faxing).

Assist management in training and motivating employees; serve as a role model. Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets. Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests’ service needs; thank guests with genuine appreciation. Speak with others using clear and professional language; prepare and review written documents accurately and completely; answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others; support team to reach common goals; listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Monitor the performance of others to ensure adherence to quality expectations and standards. Read and visually verify information in a variety of formats. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.

Preferred Qualifications

Education: High school diploma or G.E.D. equivalent.

Related Work Experience: At least 2 years of related work experience.

Supervisory Experience: No supervisory experience.

License or Certification: None

Marriott International is an equal opportunity employer. We believe in hiring a diverse workforce and sustaining an inclusive, people-first culture. We are committed to non-discrimination on any protected basis, such as disability and veteran status, or any other basis covered under applicable law.

At Renaissance Hotels, we believe in helping our guests experience the DNA of the neighborhoods they are visiting. Our guests come to discover and uncover the unexpected, to dive into a new culture, or simply to make the most of a free evening. They see business travel as an adventure because they see all travel as an adventure. Where others may settle for the usual, our guests see a chance to bring home a great story. And so do we. We’re looking for fellow spontaneous explorers to join our team to bring the spirit of the neighborhood to our guests. If this sounds like you, we invite you to discover career opportunities with Renaissance Hotels. In joining Renaissance Hotels, you join a portfolio of brands with Marriott International. Be where you can do your best work, begin your purpose, belong to an amazing global team, and become the best version of you.
Khu vực
Báo cáo
Công Ty Cổ Phần In Hồng Hà
In Hồng Hà Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Khu CN Phú Minh, Phường Cổ Nhuế 2, Quận Bắc Từ Liêm, Thành phố Hà Nội

Được thành lập năm 2004 là một doanh nghiệp chuyên ngành in ấn, Công ty cổ phần in Hồng Hà với sản phẩm chủ yếu hóa đơn ,tạp chí, tem nhãn, bao bì, chúng tôi mong muốn được góp một phần công sức của mình vào sự thành công của quý khách hàng
Trong nền kinh tế không ngừng phát triển của nước ta, ngành thiết kế nói chung cũng như ngành thiết kế đồ họa và in ấn nói riêng đóng một vai trò quan trọng. Xu hướng chung là mọi khách hàng ngày càng khắt khe hơn với những ấn phẩm quảng cáo - những thông điệp mà bất cứ Doanh nghiệp nào cũng cần phải có để tiếp cận thị trường, tiếp cận Khách hàng tiềm năng của mình.Với nền tảng là công nghệ hiện đại và đồng bộ, chúng tôi mong muốn trở thành nhà cung cấp hàng đầu Việt Nam. Trong lĩnh vực in ấn, sản xuất bao bì chuyên nghiệp cung cấp dịch vụ thiết kế và in ấn trên 10 năm kinh nghiệm và đã có hơn 10.000 khách hàng trên cả nước .Chúng tôi đã được giới thiệu đạt tiêu chuẩn IN HÓA ĐƠN GIÁ TRỊ GIA TĂNG tại Website Tổng cuc Thuế.
Công ty cổ phần in Hồng Hà đã chú ý đầu tư toàn bộ các thiết bị in và sau in nhằm khép kín từ khâu thiết kế tạo bản in , in và hoàn thiện sản phẩm .Dây chuyền sản xuất bao bì, vỏ hộp tại nhà máy, giúp kiểm soát chất lượng được ổn định, hạ giá thành sản phẩm. Vỏ hộp, bao bì được sản xuất chủ yếu bằng công nghệ in Offset với máy in Offset 6 màu, của nhập khẩu từ Cộng Hoà Liên Bang Đức, Nhật Bản
Mục tiêu của chúng tôi là cung cấp các sản phẩm đạt chất lượng tốt nhất, với giá cả phù hợp nhất, thấu hiểu và thỏa mãn mọi nhu cầu của khách hàng. Sự hài lòng và tin cậy của Quý khách hàng là khởi nguồn cho sự phát triển bền vững của chúng tôi.

Những nghề phổ biến tại In Hồng Hà

Bạn làm việc tại In Hồng Hà? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo In Hồng Hà

In Hồng Hà

Click để đánh giá