Việc làm IN HOSPITALITY (GEM CENTER - WHITE PALACE)

Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN IN HOSPITALITY (GEM CENTER - WHITE PALACE)
IT Service Management Specialist (Senior)
IN HOSPITALITY (GEM CENTER - WHITE PALACE)
3 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 02/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 03/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Trên 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

ABOUT THE JOB

  • Oversee the delivery and improvement of IT service management processes and tools, ensuring alignment with best practices and customer expectations
  • Lead the automation of ITSM workflows and tasks, leveraging emerging technologies and platforms to enhance efficiency and effectiveness
  • Report to the manager of ITSM operations and automation and supervise a team of ITSM analysts and specialists
  • Manage the day-to-day operations of ITSM processes and tools, including incident management, problem management, change management, configuration management, service level management, and service catalog management
  • Ensure that ITSM processes and tools are aligned with ITIL standards, IT governance frameworks, and business requirements
  • Monitor and report on the performance and availability of ITSM processes and tools, using key performance indicators (KPIs) and metrics
  • Identify and implement opportunities for continuous improvement and automation of ITSM processes and tools, using agile and lean methodologies.
  • Lead the design, development, testing, and deployment of ITSM automation solutions, using various technologies and platforms, such as scripting, orchestration, chatbots, RPA, AI, and cloud
  • Collaborate with IT and business stakeholders to understand their needs and expectations and provide guidance and support on ITSM best practices and automation solutions
  • Manage the ITSM operations and automation team, including hiring, training, coaching, performance management, and career development
  • Manage the ITSM operations and automation budget, ensuring cost-effectiveness and alignment with IT and business objectives.

Yêu cầu công việc

ABOUT YOU

  • Bachelor's degree in computer science, information systems, engineering, or related field
  • 5+ years of experience in IT Service Management, preferably in a leadership role
  • Demonstrated experience working with ServiceNow platform
  • Experience working in cloud environments like Azure and AWS and the integration with ServiceNow platform
  • ITIL V3/V4 Certification
  • Certified as ServiceNow – System Administrator (CSA)
  • Automation tools certification (e.g., Ansible, Terraform, UiPath, etc.)
  • Demonstrated experience working with automation tools
  • Ability to analyze, troubleshoot, and resolve complex software applications or integration-related problems
  • Strong communication, collaboration, and customer service skills
  • Up-to-date knowledge of the marketplace and technology changes pertinent to ServiceNow, monitoring tools, and ITIL processes.

Quyền lợi được hưởng

Benefits

  • 13th-month salary
  • 14+ annual leaves per year
  • Premium healthcare insurance, starting from your probation period
  • Project reviews and yearly performance appraisals
  • Annual company trips
  • Teambuilding activities: Team lunch/dinner, events, celebrations, sports clubs (football, yoga, badminton, etc.)
  • International team with flexible working time + hybrid working
  • Tailor-made career path
  • Technical workshops and training courses
  • Mobility: Opportunities to be on-site abroad in our offices in over 60+ countries

Equal Opportunity

Amaris Consulting is proud to be an equal-opportunity workplace. We are committed to promoting diversity within the workforce and creating an inclusive working environment. For this purpose, we welcome applications from all qualified candidates, regardless of gender, sexual orientation, race, ethnicity, beliefs, age, marital status, disability, or other characteristics.

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN IN HOSPITALITY (GEM CENTER - WHITE PALACE)
IN HOSPITALITY (GEM CENTER - WHITE PALACE) Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
8 Nguyễn Bỉnh Khiêm, Phường Đa Kao, Quận 1

Với 22 năm hoạt động kinh doanh trong lĩnh vực hội nghị, yến tiệc và nhà hàng, Công Ty Cổ Phần IN Hospitality đã khẳng định uy tín của mình qua việc xây dựng và phát triển thành công những thương hiệu hàng đầu trong lĩnh vực này tại Thành phố Hồ Chí Minh, trở thành lựa chọn ưu tiên của các khách hàng, công ty trong nước và quốc tế như: GEM Center, Trung tâm hội nghị White Palace Hoàng Văn Thụ, Trung tâm tổ chức sự kiện và triển lãm White Palace Phạm Văn Đồng, Nhà hàng The Log, W Gourmet.

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước 

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
  • Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
  • Du lịch hàng năm 
  • Team building ngoài trời 

Lịch sử thành lập

  • Thành lập năm 2001

Mission

Khẳng định uy tín của mình qua việc xây dựng và phát triển thành công những thương hiệu hàng đầu trong lĩnh vực này tại Thành phố Hồ Chí Minh, trở thành lựa chọn ưu tiên của các khách hàng, công ty trong nước và quốc tế

 

Những nghề phổ biến tại IN HOSPITALITY (GEM CENTER - WHITE PALACE)

Bạn làm việc tại IN HOSPITALITY (GEM CENTER - WHITE PALACE)? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo IN HOSPITALITY (GEM CENTER - WHITE PALACE)

IN HOSPITALITY (GEM CENTER - WHITE PALACE)

Click để đánh giá