Mô tả công việc
- Receiving orders placed from salesman/customer and input information to contract review form to get production started.
- Working with internal team and people concerned to solve any issue related to orders/shipment.
- Following-up production schedule to match with customers' demand.
- Arranging all necessary things for smooth shipments (booking vessels, trucks, lorries, fumigations ...).
- Making all kinds of shipping documents for payment terms (LC, TT, DA, DP...).
- Other documentations (sales contract, annex, contract review, VAT invoices, sample request ...).
- Following-up payments from customers and support salesman to push customers making payments/past-due payments.
- Making payment requests and suitable details for paying agent’s commissions.
- Sales reports/statistics.
Yêu cầu công việc
- College degree and above, major in Foreign Trade, Export Formalities, Business Administration or relating.
- At least 01 year of experience in similar position.
- English communication.
- Computer: MS office.
- Good at communication and customer service skills.
* Starting date in March.2025
Quyền lợi được hưởng
Premium Health Care Plan
Shuttle Bus from Ho Chi Minh to Bien Hoa
TẠI SAO BẠN CHỌN AN VŨ mà không phải là một nơi nào khác⁉️
Môi trường làm việc thỏa sức đam mê
- KHÔNG ĐƯỢC nhận mức lương dưới 20.000.000 vì thu nhập tại Địa Ốc An Vũ có thể lên đến hàng trăm triệu mỗi tháng
- KHÔNG ĐƯỢC về sớm, vì mỗi tối phải bận mục giết cọp (Tiger) với an.h e.m trong c.ông ty
- KHÔNG ĐƯỢC ngồi mãi một chỗ, vì tại đây, bạn phải lên chức s.au mỗi quý
- KHÔNG ĐƯỢC hết việc vì với giỏ sản phẩm đa dạng, bạn có thể thỏa sức đam mê kiếm tiền
- KHÔNG ĐƯỢC FA vì công ty đã "chắp cánh" rất nhiều cặp đôi đến được với nhau