Mô tả công việc
• Utilizes troubleshooting tools (e.g., event logs, and performance traces) to help resolve customer issues.
• Resolves or escalates multiple and varied customer issues, and documents technical work and research.
• Collaborates on cross-team and cross-product technical issues by working with resources from other groups as needed to resolve moderately complex customer issues.
• Attends readiness training and non-technical training to ensure that they become proficient in support topics. Product/Process Improvement.
• Working shifts: Fixed night shifts: 10 PM - 7 AM
Yêu cầu công việc
• Having at least 1 year of working experience in Global customer-facing roles
• Strong proficiency in English (equivalent to IELTS 6.5 or TOEIC 800 or higher)
• A genuine passion for IT and a desire to grow within the industry.
• A customer-focused mindset with the ability to provide exceptional service
Quyền lợi được hưởng
• Salary at 100% during the probationary period
• 90% contribution of the gross salary to social insurance
• An employee who works at night (10PM -6 AM) will be paid an additional amount of 30% of the normal salary + PVI insurance + 500,000 VND food allowance)
• 20 days of leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)
• Training will be offered
• Full working equipment will be provided
• Annual Health Checkup
• Activities: Birthday party, Employee engagement activities
TẠI SAO BẠN CHỌN AN VŨ mà không phải là một nơi nào khác⁉️
Môi trường làm việc thỏa sức đam mê
- KHÔNG ĐƯỢC nhận mức lương dưới 20.000.000 vì thu nhập tại Địa Ốc An Vũ có thể lên đến hàng trăm triệu mỗi tháng
- KHÔNG ĐƯỢC về sớm, vì mỗi tối phải bận mục giết cọp (Tiger) với an.h e.m trong c.ông ty
- KHÔNG ĐƯỢC ngồi mãi một chỗ, vì tại đây, bạn phải lên chức s.au mỗi quý
- KHÔNG ĐƯỢC hết việc vì với giỏ sản phẩm đa dạng, bạn có thể thỏa sức đam mê kiếm tiền
- KHÔNG ĐƯỢC FA vì công ty đã "chắp cánh" rất nhiều cặp đôi đến được với nhau