Tips: Provide a summary of the role, what success in the position looks like, and how this role fits into the organization overall.
Responsibilities
1. Provide support to the Director in delivering the company’s overall strategic objectives.
2. Provide administrative services including diary management, booking meetings, planning events, organizing travel and preparing travel itineraries, correspondence and prioritizing emails for the Director.
3. Event coordination/management, formal correspondence, relationship development and management.
4. Liaise with Staff for necessary follow up on queries/deadlines/requests and special functions instigated by the Director.
5. Provide administrative support in the delivery of assignments and initiatives on behalf of the Director as and when required.
6. Ensure all correspondence and relevant materials are produced in a timely and accurate manner.
7. Coordinate reports and documentation for meetings including: internal as well as meetings with outside partners.
8. Coordinate, attend, and take minutes for the meetings when required.
9. To conduct research/ analysis as directed by the Director
10. To produce reports for the Director as and when required.
11. Follow up on action points from meetings on behalf of the Director
12. Provide administrative support to the BOM in the follow-up and completion of
departmental work plans.
13. Other tasks assigned by the Director.
Qualifications
- Fluent English (listening, speaking, reading, writing).
- Bachelor degree majoring in Business Administration, Marketing, Finance or related fields
- Knowledge and experience in Project management/Finance is a plus
- At least 2 year experience in similar position.
- Self-starter, mature and high sensitive, well-organized, extremely detail-oriented, and assertive team player willing to take ownership of responsibilities, and possess a high level of positive energy and drive.
- Able to manage multiple priorities and set appropriate trace systems to track projects and work.
- Excellent time management, organizational, coordination, and communication skills (verbal and written).
- Excellent computer skills.
- Salary rank from 10,000,000 - 13,000,000 VND
Kể từ khi thành lập công ty vào năm 2005, Công nghệ Công nghiệp Hải Phòng - HAPCO đã không ngừng phát triển như ngày nay - một trong những nhà cung cấp hàng đầu về Tự động hóa Công nghiệp, Thiết bị & Sản phẩm Điều khiển Quy trình. Danh mục sản phẩm của chúng tôi bao gồm từ Hệ thống phòng Kiểm soát và Kiểm soát An toàn đến Máy phát hiện khí, Bộ truyền quy trình và an toàn công nghiệp, Áp suất & Nhiệt độ, Dụng cụ đo mức, Van áp suất, Van điều khiển, Van bi, UPS, Bơm xử lý…
Chúng tôi là đại diện bán hàng, đối tác kênh và nhà phân phối ủy quyền cho các nhà sản xuất nổi tiếng của một số chi nhánh hàng đầu thế giới bao gồm: Honeywell, Schneider, General Electric, Baker Hughes, Ametek, Magnetrol, Orion Instrument…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2005
Mission
- Chúng tôi là đại diện bán hàng, đối tác kênh và nhà phân phối ủy quyền cho các nhà sản xuất nổi tiếng của một số chi nhánh hàng đầu thế giới bao gồm: Honeywell, Schneider, General Electric, Baker Hughes, Ametek, Magnetrol, Orion Instrument…