Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
New Business Development:
o Identify and pursue new business opportunities in the freight forwarding sector.
o Act as the primary liaison with customers on all business-related matters.
o Obtain freehand business and proactively generate and follow up on sales leads.
o Develop and implement strategies to penetrate new markets and expand the customer base.
Client Relationship Management:
o Provide timely and competitive quotations to customers.
o Conduct regular visits to existing and potential clients to build and maintain strong relationships.
o Follow up with clients for outstanding payments, collaborating with the Accounting Department to ensure timely collections.
Market Analysis and Strategy:
o Monitor market trends, competitor activities, and industry developments.
o Develop concepts and strategies aimed at increasing cargo volumes and improving financial results on key trade lanes.
o Analyze trade lane performance and identify opportunities for growth.
Product and Service Development:
o Collaborate with product management and operational units to plan, develop, and implement attractive products and services.
o Actively promote Rhenus’s products and services to customers, overseas partners, and internal teams.
o Transfer knowledge and market insights of trade lanes to overseas partners and local staff.
Regulatory Compliance:
- Stay informed about changes in market regulations on trade lanes.
- Communicate compliance requirements and updates to relevant parties within the organization.
Reporting and Communication:
- Update the Sales system (SUGAR) with the latest information on client interactions and sales activities.
- Maintain accurate records of sales activities, customer interactions, and market intelligence.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s Degree or higher in marketing, business management, logistics or any related fields.
- 2-5 years of experience in the Freight Forwarding industry is a must.
- Proven experience of sales in the freight forwarding industry.
- Proven track record in business development with a focus on "hunting" sales roles.
- Fluent in English (mandatory); competency in Korean is preferred.
- Proficiency in MS Office applications and general PC operations.
- Strong negotiation, communication, and interpersonal skills.
- Assertive, independent, and detail oriented.
- Ability to work effectively under pressure and meet tight deadlines.
- Strong team player with the ability to collaborate across different departments and cultures.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ Phần Kỹ thuật Thăng Tiến thành lập vào ngày 04 tháng 10 năm 2002 là một nhà thầu chuyên nghiệp trong lĩnh vực tư vấn thiết kế, cung cấp và lắp đặt hệ thống Cơ Điện cho các công trình công nghiệp và nhà cao tầng. Công ty chúng tôi có trụ sở chính tại Hà Nội, chi nhánh tại thành phố Hồ Chí Minh và Campuchia.Công ty Thăng Tiến luôn hướng tới xây dựng môi trường làm việc năng động, sáng tạo, có bản sắc văn hóa doanh nghiệp tốt đẹp, tạo ra nhiều cơ hội thành công trong nghề nghiệp và gia tăng giá trị cuộc sống cho đội ngũ nhân viên.”
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2002
Mission
-
Tầm Nhìn: “Xây dựng Công ty Cổ Phần Kỹ Thuật Thăng Tiến trở thành công ty xây lắp cơ điện tầm cỡ quốc tế, hoạt động hiệu quả và chuyên nghiệp, phát triển bền vững, đóng góp cho cộng đồng và xã hội.”
-
Sứ Mệnh: “Đạt được sự tín nhiệm của khách hàng, đối tác và niềm tin của người lao động là nhân tố quan trọng góp phần mang lại sự thành công của Công ty Thăng Tiến.