Mô tả công việc
Managing Work, Projects, Policies, and Standards for Purchasing Across Departments
• Checks invoice on goods received against shipment to ensure quantity, quality, weights and purchase specifications are as ordered
• Maintains inventory controls for proper levels, dating, rotation, requisitions, etc.
• Ensures accurate administration of all invoices, and adherence to proper bookkeeping procedures.
Demonstrating and Applying Accounting Knowledge to Purchasing Operations
• Demonstrates knowledge of job-relevant issues, products, systems, and processes.
• Uses computers and computer systems (including hardware and software) to program, write software, set up functions, enter data, or process information
Supporting Purchasing Operations
• (Ensures performance reviews are completed on a timely basis for supervisors and non-management employees)
Maintaining Finance and Accounting Goals
• Ensures profits and losses are documented accurately
• Achieves and exceeds goals including performance goals, budget goals, team goals, etc
• Develops specific goals and plans to prioritize, organize, and accomplish your work.
Managing Discipline Work, Projects, and Policies
• Communicates a clear and consistent message regarding departmental goals to produce desired results
Property Operations, Profitability, Safety Standards and Work Procedures and Additional Responsibilities
• Presents ideas, expectations and information in a concise, organized manner
Additional Responsibilities
• Analyzes information and evaluating results to choose the best solution and solve problems.
• Attends and participates in all pertinent meetings
• Provide direction and assistance to other organizational units regarding accounting and budgeting policies and procedures, and efficient control and utilization of financial resources.
• Complete any other assignments given by superiors
Quyền lợi được hưởng
- Days off/week: 2 days | 2 ngày nghỉ hằng tuần
- Competitive package| 13th salary month - Phúc lợi cạnh tranh | Lương tháng 13
- Full salary & service charge, social insurance during probation (following the labour laws) | Hưởng nguyên lương và phí phục vụ, tham gia bảo hiểm trong suốt thời gian thử việc (theo luật lao động)
- Medical Insurance Plan upon the hotel policy: Social insurance, health insurance and unemployment insurance |Tham gia bảo hiểm y tế theo chính sách của khách sạn: Bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế và bảo hiểm thất nghiệp
- National and international training courses | Các khóa đào tạo trong và ngoài nước
- Opportunity to develop career | Cơ hội phát triển nghề nghiệp
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree in Finance and Accounting or related fields
- Purchasing experience area, especially in 5 star hotel/resort
- Be well-organized and be able to multi task
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Cổ Phần Kỹ thuật Thăng Tiến thành lập vào ngày 04 tháng 10 năm 2002 là một nhà thầu chuyên nghiệp trong lĩnh vực tư vấn thiết kế, cung cấp và lắp đặt hệ thống Cơ Điện cho các công trình công nghiệp và nhà cao tầng. Công ty chúng tôi có trụ sở chính tại Hà Nội, chi nhánh tại thành phố Hồ Chí Minh và Campuchia.Công ty Thăng Tiến luôn hướng tới xây dựng môi trường làm việc năng động, sáng tạo, có bản sắc văn hóa doanh nghiệp tốt đẹp, tạo ra nhiều cơ hội thành công trong nghề nghiệp và gia tăng giá trị cuộc sống cho đội ngũ nhân viên.”
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2002
Mission
-
Tầm Nhìn: “Xây dựng Công ty Cổ Phần Kỹ Thuật Thăng Tiến trở thành công ty xây lắp cơ điện tầm cỡ quốc tế, hoạt động hiệu quả và chuyên nghiệp, phát triển bền vững, đóng góp cho cộng đồng và xã hội.”
-
Sứ Mệnh: “Đạt được sự tín nhiệm của khách hàng, đối tác và niềm tin của người lao động là nhân tố quan trọng góp phần mang lại sự thành công của Công ty Thăng Tiến.