Việc làm Công Ty Kỹ Thuật Thăng Tiến

Cập nhật 10/11/2024 13:55
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Kỹ Thuật Thăng Tiến
Purchasing Officer | Nhân viên mua hàng
Công Ty Kỹ Thuật Thăng Tiến
20 việc làm 16 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/11/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 1 - TP HCM

Mô tả công việc

  • To ensure the timely procurement of all goods required by the hotel at the best available price and quality.
  • To ensure the implementation of purchasing policies and procedures.
  • To review purchase requisitions considering issues such as lead times, standardization, quantity discounts, and purchasing budgets.
  • To assist any Department in the hotel in formulating their material requirements and to use competitive bidding or other approved procedures to obtain the best price.
  • To engage in value analysis of currently purchased materials in an effort to achieve cost savings without sacrificing quality.
  • To check and manage the current supplier’s list by identifying potential suppliers and conducting vendor visits.
  • To review lower cost substitute materials with all departments.
  • To manage supplier relations for maximum mutual benefits.
  • Perform other related duties and special projects as requires by Head of Department both within and outside the Hotel.

Quyền lợi được hưởng

  • ALL Heartists card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide;
  • Develop your talent through learning programs by Accor Academy;
  • Opportunity to grow within the property and across the world;
  • Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities;
  • Year end bonus base on annual performance;
  • Public holidays cash benefits (New Year, Lunar New Year, Liberation Day, International Labour Day, National Day, King Hung’s Death Anniversary);
  • Annual leave (+ 11 public holidays mentioned above);
  • Social insurance, Health insurance, Unemployment insurance, paid by the employee during probation and 24/7 Personal Accident Insurance;
  • Parking fee;
  • 2 duty meals at Staff Canteen;
  • Uniform covered by the Hotel;
  • National under local contract (Vietnamese candidate only).

Yêu cầu công việc

  • Bachelor's degree in Accounting, Hospitality Management, Business Administration, or a related field;
  • Have experience in purchasing or procurement, preferably in the hospitality industry.
  • Knowledge of inventory management systems;
  • Negotiation and interpersonal skills and strong attention to detail and accuracy;
  • Excellent reading, writing and oral proficiency in English language;
  • Proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint);
  • National under local contract (Vietnamese candidate only).

Yêu cầu hồ sơ

Thank you for taking the time to express your interest in the job opportunity at Sofitel Saigon Plaza.

If you want to apply for this position, please send your online application to the Sofitel Saigon Plaza Hotel on Hoteljob or contact the email addresses Baohuyen.Nguyen (AT sign)Sofitel.com and Yen.Tran (AT sign)Sofitel.com.

Contact infor:

(+84) 28 3824 1555 (Ext: 7549)

Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Kỹ Thuật Thăng Tiến
Công Ty Kỹ Thuật Thăng Tiến Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 21 - Tòa Nhà IDMC Mỹ Đình - 15 Phạm Hùng (18 Tôn Thất Thuyết) - Nam Từ Liêm

Công ty Cổ Phần Kỹ thuật Thăng Tiến thành lập vào ngày 04 tháng 10 năm 2002 là một nhà thầu chuyên nghiệp trong lĩnh vực tư vấn thiết kế, cung cấp và lắp đặt hệ thống Cơ Điện cho các công trình công nghiệp và nhà cao tầng. Công ty chúng tôi có trụ sở chính tại Hà Nội, chi nhánh tại thành phố Hồ Chí Minh và Campuchia.Công ty Thăng Tiến luôn hướng tới xây dựng môi trường làm việc năng động, sáng tạo, có bản sắc văn hóa doanh nghiệp tốt đẹp, tạo ra nhiều cơ hội thành công trong nghề nghiệp và gia tăng giá trị cuộc sống cho đội ngũ nhân viên.”

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2002

Mission

  • Tầm Nhìn: “Xây dựng Công ty Cổ Phần Kỹ Thuật Thăng Tiến trở thành công ty xây lắp cơ điện tầm cỡ quốc tế, hoạt động hiệu quả và chuyên nghiệp, phát triển bền vững, đóng góp cho cộng đồng và xã hội.”

  •  Sứ Mệnh: “Đạt được sự tín nhiệm của khách hàng, đối tác và niềm tin của người lao động là nhân tố quan trọng góp phần mang lại sự thành công của Công ty Thăng Tiến.

Những nghề phổ biến tại Công Ty Kỹ Thuật Thăng Tiến

Bạn làm việc tại Công Ty Kỹ Thuật Thăng Tiến? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty Kỹ Thuật Thăng Tiến

Công Ty Kỹ Thuật Thăng Tiến

Click để đánh giá