Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Delivery of the Sales Budget
Achieve or exceed the sales objective in the Business Plan through periodic brand performance reviews and taking practical and appropriate actions. Taking into consideration Trading Calendar, build organisation, training, merchandising, Advertising in compliance with company standards to ensure the desired results are achieved.
2. People Management.
Own the manpower planning and management of stores and its staff in order to achieve work environment which supports and improves store and team performance. Build in reward & recognition (non-financial) to keep the employee morale high. Develop store staff to provide a customer service exceeding customer expectation. To become “The Best” sales team. Work with the local manager to determine staffing requirements for the departments; interviewing, hiring and managing performance
3. Budget Planning & Management
Ensure the effectiveness and improvement of the stores operating cost through monitoring of changes in expenditures and discrepancies and through communication on the efficient use of resources.
4. Area Operations Management
Ensure the store hygiene, housekeeping and good application of marketing material are
maintained in line with company standards and to develop the capability of each store team to support all operational functions of the stores. Organize the resolution of any administrative issues faced by an operational store (e.g. maintenance, equipment malfunction, etc.) in order to resolve the problem timely. Organize resolution of customer / employee complaints reported, either immediately or soon thereafter, upon checking internally for its resolution in accord with company policy and procedures.
5. Visual Merchandising
Manage, organize, and implement visual merchandising standards in line with the company policies to ensure guidelines and standards are met
6. Loss Prevention
Ensure that the Loss Prevention policies, system & procedures are implemented in all stores and that the discrepancies in stock inventory are investigated in a timely manner to minimise the risk of internal and external loss of store merchandise and revenues. Implement the inventory process & contingency action plans to prevent shrinkage. Assess business operations and seek to
manage all areas of risk in relation to company policy and procedure to ensure that the stores
property and data are protected
7. Cash Management.
To define cash management requirements in each store and establish strong disciplines to protect company cash assets.
8. Policy and Procedures
Review of all current internal processes and policy relating to operations support and develop
and enhance operational policies and procedures for Loss Prevention, Store Operations,
Inventory, New Stores Opening and Cash Audit functions across all countries.
9. Store Projects
Organise the opening, modification, refurbishment, or closure of stores in accordance with the
Company Development plans and standards.
10. Supplier Partnership.
Develop and strengthen the consignment and supplier relationships in order to establish long
term, sustainable and mutually beneficial relationships.
11. Market Intelligence.
Keep abreast of the latest trend in the market with respect to the Product Trends and Brand
standards.
Yêu Cầu Công Việc
- Relevant experience within a retail sector in operations and / or sales management.
- Retail Knowledge: Should demonstrate an understanding of the operational and sales requirements of a retail company.
- Computer Literate: Should be competent in basic office skills
- Required to speak English
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY CỔ PHẦN LONG SƠN – TOP 500 DN LỚN NHẤT VIỆT NAM
Đứng Số 1 Thế Giới Về Sản Xuất Hạt Điều, Đứng Số 2 Thế Giới Về Xuất Khẩu Hạt Điều.
Thị trường rộng khắp với các nước Châu âu, Châu mỹ và Châu á…
Công Ty CP Long Sơn được thành lập vào năm 2000 do các cổ đông có trên 20 năm kinh nghiệm trong ngành điều. Trải qua các năm hoạt động và phát triển, Long Sơn đã trở thành nhà sản xuất hạt điều lớn nhất Việt Nam.
Sản phẩm chính:
+ Hạt điều nhân xuất khẩu
+ Hạt điều chiên, hạt điều rang, hạt điều vỏ lụa xuất khẩu (muối hoặc không muối).
+ Dầu vỏ hạt điều (chi nhánh Long Sơn Phú Yên)
Sản phẩm của chúng tôi được cấp nhiều chứng chỉ về chất lượng thực phẩm: ISO 9001:2008, ISO 22000:2005, HACCP, BRC Foods 7.0, Kosher, HALAL.
Hệ thống 14 nhà máy sản xuất đặt tại nhiều tỉnh thành: thành phố Hồ Chí Minh, tỉnh Bình Phước (1), tỉnh Long An (2), tỉnh Bà Rịa Vũng Tàu (1), tỉnh Khánh Hòa (2), tỉnh Phú Yên (4), tỉnh Gia Lai (2), Bình Dương (1), Đồng Nai (1).
Ngành nghề kinh doanh
Hạt Điều - Chế Biến Và Cung Cấp
Nông Sản Công Nghiệp - Cung Cấp Và Xuất Khẩu
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2003
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành